Hallo mede zwangeren! Misschien hebben jullie het ook al wel ervaren, maar het scheren van je "down under" wordt met de week lastiger... Teminste ik merk dat ik erg lang bezig ben en mij in de meest rare posities wurm. Hebben jullie hier ook zo'n last van? Ik wil het wel graag en beetje bijhouden. Nu weet ik wel dat het op het einde waarschijnlijk toch niks meer uit maakt. Maar voor mij zelf vindt ik het wel zo fris dat alles weg is.. Ik vindt het niet erg als het straks wat stiekelig is, maar ik wil niet met een beste bos haar bevallen.. Wie heeft er tips? * Partner heeft het wel aangeboden te doen, maar ben bang dat hij mij gaat snijden.. Liefs, Sensa
heb het in mn vorige zwangerschap met goed gevoel gedaan en even goed voelen of je nik shebt overgeslagen gelukkig was t helemaal goed gebeurd toen haha..
Hihi.. Ja, ik doe ook veel op gevoel nu. En laat het even checken. Maar ja, als het sraks echt niet meer wil. Dan is het niet anders natuurlijk. Maar wil het wel proberen. Ik wordt al gek van de jeuk als de haren weer komen. Laat staan als er een bos zit..
Hier ook op gevoel, gewoon onder de douche en ik kan er nog aardig bij. Maar ik scheer niet alles weg, alleen de zijkanten wat anders onder mijn bikinibroekje uit zou komen en de rest maak ik wat korter, meestal met de tondeuse (is wat veiliger, anders heb je straks van die happen eruit ). En ik check altijd even in de spiegel of ik het een beetje goed heb gedaan.
ik doe het ook altijd ondr de douche en meestal ook zonder schuim (word t zowiezo gladder bij mij) je krijgt er vanzelf handigheid in hoor
Ja, ik doe het zeker ook onder de douche.. Anders snij ik mijzelf helemaal open. Haha.. Een spiegeltje erbij is wel een tip! Misschien moet ik dat ook maar eens proberen. We komen er vast wel!
haha herken het probleem. Mannetje heeft ook al aangeboden om het te doen maar doe het wel zelf haha,ik wordt vast vindingrijk
Is natuurlijk wel lief van onze mannetjes dat ze het willen doen. Maar inderdaad, ik wil het ook graag zelf blijven doen. Maar ja, hun moeten er ook tegen aan kijken.
Hier werd het op een gegeven moment wel lastig maar moest en zou glad zijn. no way dat ik met een hele jungle op mijn doos zou gaan bevallen. Gewoon op gevoel. Ging prima, en ongetwijfeld wel eens 3 haren gemist maar ach, was lekker fris en kort iig
ik had er geen last van, als ik mijn buik inhield en voorover boog no problem. maar tips, vooral goed voelen, misschien door je hurken gaan zodat je er met je arm beter bij kunt? Ik dacht nog spiegel maar die beslaat haha, tenzij je m steeds even afspoelt misschien?
Nou, inderdaad dat bedoel ik! Dat wil ik ook niet. Gewoon voor mij, mijn partner en diegene diet er tegen aan kijkt. Haha.. Anders heeft de kleine gelijk al een beste bos haar! Funny!!
Hurken wil ook wel. Dan kan ik de bochten beter maken. Misschien als je zeep op de spiegel doet? Zie ik mijn mannetje altijd doen als hij zich scheert.
Whahahaha.. Ja, precies!! Met alle respect voor vrouwen die wel een bos haar hebben. Maar persoonlijk hou ik er niet zo van..
ik heb me net geschoren en kan er gelukkig nog goed zat bij. gebruik meestal zeepvrije wasgel,kan ik makkelijker scheren,en minder kans op snijden. wel heb ik last van opgezette lippen,dit maakt het toch wat moeilijker heb buiten de zwangerschap om vrij snel last van rode bultjes,na het scheren smeer ik het meestal in met uierzalf,het klinkt misschien een beetje vies of gek,maar het werkt erg goed....
oh ja,ik zit zowiezo altijd al op ijn hurken met scheren,kan ik er het beste bij. of ik moet dadelijk aan het einde mijn contra gewicht gaan verliezen,dan zal ik wat anders moeten verzinnen...
Ja, je lippen worden meer doorbloed.. Hier ook last van. Daarom ben ik ook bang dat ik ze open snijd. Maar met extra zeepvrije gel werkt het nog wel. En uierzalf gebruik ik ook overal voor. Droge plekken, schaamstreek etc. Helpt inderdaad tegen de bultjes. En soms als het erg rood is doe ik er vaseline op. Dan is het in de ochtend weer mooier..
Dat hurken wordt vast nog lastiger.. Ik ben al en beetje een gans aan het worden... Wachel door het hele huis.. Hihi..Maar kan er tot u toe nog om lachen!