Schaamstreek scheren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sensa, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hallo mede zwangeren! :D

Misschien hebben jullie het ook al wel ervaren, maar het scheren van je "down under" wordt met de week lastiger... Teminste ik merk dat ik erg lang bezig ben en mij in de meest rare posities wurm.
    Hebben jullie hier ook zo'n last van? Ik wil het wel graag en beetje bijhouden. Nu weet ik wel dat het op het einde waarschijnlijk toch niks meer uit maakt. Maar voor mij zelf vindt ik het wel zo fris dat alles weg is.. Ik vindt het niet erg als het straks wat stiekelig is, maar ik wil niet met een beste bos haar bevallen.. Wie heeft er tips?

* Partner heeft het wel aangeboden te doen, maar ben bang dat hij mij gaat snijden.. ;)

Liefs, Sensa

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    heb het in mn vorige zwangerschap met goed gevoel gedaan en even goed voelen of je nik shebt overgeslagen

gelukkig was t helemaal goed gebeurd toen haha..

3. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn

Hihi.. Ja, ik doe ook veel op gevoel nu. En laat het even checken.
    Maar ja, als het sraks echt niet meer wil. Dan is het niet anders natuurlijk. Maar wil het wel proberen. Ik wordt al gek van de jeuk als de haren weer komen. Laat staan als er een bos zit.. :p

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook op gevoel, gewoon onder de douche en ik kan er nog aardig bij. Maar ik scheer niet alles weg, alleen de zijkanten wat anders onder mijn bikinibroekje uit zou komen ;) en de rest maak ik wat korter, meestal met de tondeuse (is wat veiliger, anders heb je straks van die happen eruit :)). En ik check altijd even in de spiegel of ik het een beetje goed heb gedaan.

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik doe het ook altijd ondr de douche
    en meestal ook zonder schuim (word t zowiezo gladder bij mij)
    je krijgt er vanzelf handigheid in hoor :)

6. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Ja, ik doe het zeker ook onder de douche.. Anders snij ik mijzelf helemaal open. Haha.. Een spiegeltje erbij is wel een tip! Misschien moet ik dat ook maar eens proberen. We komen er vast wel!

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    idd spiegeltje, zo heb ik t tot aan de bevalling kunnen blijven doen

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    haha herken het probleem. Mannetje heeft ook al aangeboden om het te doen maar doe het wel zelf haha,ik wordt vast vindingrijk ;)

9. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn

Is natuurlijk wel lief van onze mannetjes dat ze het willen doen. Maar inderdaad, ik wil het ook graag zelf blijven doen. Maar ja, hun moeten er ook tegen aan kijken. ;)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hier werd het op een gegeven moment wel lastig maar moest en zou glad zijn. no way dat ik met een hele jungle op mijn doos zou gaan bevallen. Gewoon op gevoel. Ging prima, en ongetwijfeld wel eens 3 haren gemist maar ach, was lekker fris en kort iig;)

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ik had er geen last van, als ik mijn buik inhield en voorover boog no problem. maar tips, vooral goed voelen, misschien door je hurken gaan zodat je er met je arm beter bij kunt? Ik dacht nog spiegel maar die beslaat haha, tenzij je m steeds even afspoelt misschien?

12. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Nou, inderdaad dat bedoel ik! Dat wil ik ook niet. Gewoon voor mij, mijn partner en diegene diet er tegen aan kijkt. Haha.. Anders heeft de kleine gelijk al een beste bos haar! :D Funny!!

13. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hurken wil ook wel. Dan kan ik de bochten beter maken. :p
    Misschien als je zeep op de spiegel doet? Zie ik mijn mannetje altijd doen als hij zich scheert.

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    '' Oh mevrouw, uw kindje heeft al een flinke haardos, ohnee dat is UW HAARDOOS'' hahah

15. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn

Whahahaha.. Ja, precies!! Met alle respect voor vrouwen die wel een bos haar hebben. Maar persoonlijk hou ik er niet zo van..

16. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb me net geschoren en kan er gelukkig nog goed zat bij.
    gebruik meestal zeepvrije wasgel,kan ik makkelijker scheren,en minder kans op snijden.
    wel heb ik last van opgezette lippen,dit maakt het toch wat moeilijker:(

heb buiten de zwangerschap om vrij snel last van rode bultjes,na het scheren smeer ik het meestal in met uierzalf,het klinkt misschien een beetje vies of gek,maar het werkt erg goed....

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hahaha............ :):D

ik hurkte idd ook ja

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    oh ja,ik zit zowiezo altijd al op ijn hurken met scheren,kan ik er het beste bij.

of ik moet dadelijk aan het einde mijn contra gewicht gaan verliezen:D,dan zal ik wat anders moeten verzinnen...

19. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Ja, je lippen worden meer doorbloed.. Hier ook last van. Daarom ben ik ook bang dat ik ze open snijd. Maar met extra zeepvrije gel werkt het nog wel. En uierzalf gebruik ik ook overal voor. Droge plekken, schaamstreek etc. Helpt inderdaad tegen de bultjes. En soms als het erg rood is doe ik er vaseline op. Dan is het in de ochtend weer mooier..

20. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Dat hurken wordt vast nog lastiger.. Ik ben al en beetje een gans aan het worden... Wachel door het hele huis.. Hihi..Maar kan er tot u toe nog om lachen!

Deel Deze Pagina