Gaat dit goed?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlijtigliesje, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Vorige week erachter gekomen dat ik zwanger ben, jippie!! Ik voel me ook echt wel zwanger; heb erg zere borsten, ben af en toe misselijk en ben moe. Mag over 2 weken voor een echo komen (dan zou ik 7 weken moeten zijn).

Maarrrrrrr, begin nu een beetje te twijfelen over mijn testen. Heb er natuurlijk weer veel te veel gedaan ;) maar nu zie ik geen duidelijke stijging van het HcG.

Willen jullie eens meekijken? De eerste 3 stijgen netjes maar daarna had ik er eentje die ineens lichter lijkt. Vandaag nog eentje gedaan en die lijkt weer donkerder. Is dat gek?

liefs :)

ps: ik ga niet meer testen hoor!

2. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Misschien heb je op een ander tijdstip getest, meer gedronken, wijkt de test iets af. Het kan allemaal.
    Als ik je testen zie ben je gewoon hartstikke zwanger hoor! Gefeliciteerd!

3. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik denk toch ook dat je zwanger bent hoor meid! Geniet er van en proficiat! x

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    een streep is een streep, toch? ;)

proficiat!

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Vind niet echt dat hij heel veel lichter wordt hoor. Het heeft ook te maken met hoeveel inkt er in de test zit, dit verschilt per test. En als ze opdrogen worden ze toch anders.
    Ziet er goed uit hoor!;)
    GEfeliciteerd:D

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hahah jeee wat een hoop testen :D
    Ik heb bij al mijn 3 kids maar 1 keer getest :)...
    Een streep is een streep hoor!
    Nu niet meer twijfelen.. je bent gewoon ZWANGER!! gefeliciteerd!

7. kleintje09

13 feb 2009
    29
    0
    0
    geniet er maar van ziet er goed uit en blijven testen is niet nodig of doe eens een ander merk . bv een waar je af kan lezen hoe lang je al zwanger bent

8. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal voor jullie leuke reacties!

Ik weet inderdaad zeker dat ik zwanger ben, ik hoop alleen zo dat het deze keer goed zal gaan... Heb al eerder een miskraam gehad en daarna heeft het een jaar geduurd voordat ik weer zwanger was.

Vandaar de onzekerheid of het wel goed gaat (omdat de testjes niet zo donker zijn). Maar ik heb er een goed gevoel over dus het moet gewoon goed komen! :)

9. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik kan je onzekerheid heel goed begrijpen! Wij hebben vorig jaar ook een MA gehad met 11 weken. Nu weten we sinds een week weer dat we zwanger zijn na een jaar, en we kunnen het nog steeds niet echt geloven.
    Probeer er niet teveel bij na te denken. En als je vragen hebt of onzekerheden gewoon de vk of je gynaecoloog bellen. Ik heb morgen een afspraak bij mijn gynaecoloog omdat wij eigenlijk de MMM in zouden gaan. Ik ga ook alles vragen waar ik me onzeker over voel.

Succes meid!! Ik ga voor je duimen! En gewoon geen testen meer doen. Je bent zwanger. Probeer daar maar van te genieten.

10. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je lieve reactie! Ik mag 8 maart voor een echo, dan ben ik 7 weken als het goed is. Pffff, heel spannend!

Jij ook genieten en succes met het afwachten :)

11. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend een Clearbleu test gedaan met indicator (wilde er graag een foto van maken) en die geeft aan 'Niet zwanger'...:(

Hoe kan dat nou weer, wordt hier wel erg verdrietig van...

12. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Je hebt toch geen bloed verloren? Heb je zelf het gevoel dat je zwanger bent? Je hebt heel veel testen gedaan. Allemaal geven ze super positief aan en kruidvat testen liegen er niet om hoor! Ik heb in die 1,5 jaar nog nooit een positieve test gehad en ik heb er veel gedaan, behalve die van vorige week. Meid ik denk echt dat je zwanger bent hoor! Wanneer was je NOD? En sta je onder controle bij de gynaecoloog? Anders doe je voor de zekerheid nog een kruidvat test. Als die nou gewoon positief is ga je niet meer testen en er gewoon van proberen te genieten.

13. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL

Hey babygirl, bedankt weer voor je reactie. Ik heb geen bloed verloren en nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben. Wel minder gevoelige borsten, maar ik weet dat dat niks hoeft te betekenen.

Mijn NOD was vorige week maandag en vanaf toen waren de testjes positief.

Ik weet echt wel zeker dat ik zwanger WAS in ieder geval, maar vind het wel erg raar dat deze test 'niet zwanger' aangeeft. Ik ben dus echt bang dat het Hcg aan het afnemen is en dat er een miskraam op komst is. Heb wel net even de assistente van mijn huisarts gesproken maar die kon er weinig van zeggen. Ze gaat het overleggen met de huisarts en belt me over een uurtje terug.

Heb geen goede hoop... :(

14. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Meid, dat vind ik echt heel erg. Bij mij zijn de symptomen de ene dag ook iets heftiger als de andere. Kan het dat ook niet zijn? Kun je anders je gynaecoloog niet bellen of je verloskundige of je mag komen voor een echo? Ze kunnen dan in ieder geval zien of je verdikt baarmoeder slijmvlies hebt.

Ik blijf aan je denken meid. Probeer toch positief te blijven. Ik vind het ook heel moeilijk om weer zwanger te zijn. Kan het zelf nog niet geloven. Maar door positief te blijven houd ik de moed er in, hoe moeilijk dat ook is.

Liefs Yvonne

15. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Heb je geen kruidvat test meer liggen dan? Anders doe je die nog 1?
    Een cb schijnt ook meer HCG nodig te hebben voordat je resultaat ziet. Die van kruidvat zijn heel gevoelig.

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    de CB met indicator heeft net als KV weinig hcg nodig en is dus heel gevoelig. Meiden die een vage streep met KV hebben, hebben wel het woordje zwanger op hun CB staan.

Ik heb ook niet zulk goede hoop :(:(:( Maar uiteraard ga ik me gek duimen dat je wel gewoon hartstikke zwanger bent!!!

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Misschien dat je HCG kan laten prikken of een echo kan laten maken. Dan weet je tenminste of het om een goede zwangerschap gaat. Op een echo moet met 5 weken al iets te zien zijn van een zwangerschap. Was bij mijn zoontje ook zo.

Meid ik duim voor je dat het gewoon goed zit!!!!

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zo dit is echt vervelend voorje,, wat een onzekerheid! heel veel succes en ook ik help je hopen op een echte (en goede) zwangerschap!

19. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    En? weet je al wat meer?

20. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257