Schaamstreek scheren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sensa, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hahaaaa,en zoals ik zie ben jij verder dan mij,en ik wachel al behoorlijk aan:$:(.......

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als ik hurk kom ik nauwelijks meer overeind, ben bang dat ik in de douche dan helemaal onderuit glibber :).
    Ik scheer trouwens niet met een spiegel erbij, gewoon op gevoel en dan check ik het achteraf.

3. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Ik wachelde altijd al een beetje, maar nu mijn buik groeit wel meer!
    En ik heb last van bandenpijn (denk ik) Ach ja, gewoon blijven lachen! :D Hihi..

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    lekker op z'on klein opstapje gaan zitten

5. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Wel voorzichtig doen hé?! Wij hebben en soort muurtje waar ik mij bij omhoog kan trekken.. Ideaal..

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar dan kan ik toch helemaal niet scheren? Dan zit ik er op :D

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik blijf gewoon lekker staan hoor ;). Ik zou me aan de badrand op kunnen trekken, maar ik betwijfel of ik mijn eigen gewicht wel weer omhoog krijg ;).

8. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hihi.. Het is ook wat! Zwanger zijn is soms wel hilarisch.. teminste ik kan dagelijks om mijzelf lachen! Jij mag al bijna gaan bevallen zie ik.. Spannend! Succes nog met de laatste loodjes!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel! Gaat gelukkig allemaal prima en de kleine blijft nog wel een week of 3 zitten, dat weet ik eigenlijk wel zeker ;).

En ik vind het soms ook wel hilarisch, vooral als ik zo lekker waggel. Maar gelukkig ziet iedereen wel dat ik bijna moet bevallen, dus iedereen kijkt alleen maar vol medelijden :) (wat helemaal niet nodig is want ik red me prima!)

10. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Haha... Leuk om te lezen.. Ik ben wel benieuwd hoe erg ik straks wel niet ga waggelen! Doe het nu al namelijk.. En ik ben nog maar 26 weken! Nou ja, succes nog even en geniet ervan!

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb een hele lieve vriend die mij van onderen scheert..;) (1e zwangerschap ook gedaan) Hij heeft mij nog nooit gesneden..Soms doe ik het ook wel zelf. (kan nu nog, straks niet meer) Ik doe het dan op gevoel..dan vraag ik mijn vriend even of ik wat vergeten ben..zo ja dan maakt hij het even af haha..handig he!

12. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat het altijd harsen. :) Heerlijk! 5 weken geen haar. :$ Ik ben nu 9 weken zwanger, dus ik ben benieuwd hoe lang ik het nog ga volhouden. Ze zeggen dat dat deel ook gevoeliger gaat worden. We zullen zien! Maar als je dit nog nooit gedaan hebt, zal ik er zeker nú niet aan beginnen. Dus eigenlijk waardeloze tip... ;)

13. jonibra

jonibra Niet meer actief

Bij mij is t tijdens mn vorige zwangerschap tot in de laatste week helemaal goed gegaan.
    Wij hebben een wc in de douche en daar zet ik dan iedere keer 1 van mn benen op, dan lukt het op de 1 of andere manier makkelijker om erbij te komen.
    Nu lukt het allemaal nog makkelijk zelf (ben nog maar 8w2d) maar ga ervanuit dat het op die manier wel weer goed gaat komen.
    En idd anders moet mn vriend me maar ff helpen ;)

Liefs mij

14. xprisjex

xprisjex Lid

9 okt 2009
    48
    0
    0
    hallo dames!!

Ben nu van de 3de zwanger en heb het altijd "proberen" bij te houden, ook mijn man lief stelde voor om me te helpen omdat hij begreep waarom ik het wou "proberen: bij te houden!
    Aan het einde van me 2de was ik zo dik dat ik het echt niet meer goed kon bijhouden.
    Heb toen ook een spiegeltje genomen en een tuinstoel in de douche gezet! ivm je toch langer bezig bent dan normaal.
    ook zonder schuim vond ik erg helpen, je haartjes blijven dan hart en kan je beter uitzoeken wat je over geslagen heb!

een Jungle tijdens het bevallen lijkt me niks...
    dus ookbij deze ben ik weer met scheermes en tuinstoel in de aanslag gegaan... Heb nu de stoel al ruim 3 weken nodig!!

Gr. Priscillia

15. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    misschien hele domme en genante vraag maar scheren jullie voor de bevalling (of misschien normaal ook wel) alles eraf???
    Ik kan het zelf nog redelijk, heb niet zo'n enorme buik. Maar heb enorme lippen onder, echt geeeeeen gezicht. helemaal opgezet, er zit nu al geen model meer in, laat staan, straks na de bevalling. hahahahahaha

16. Que

Que Niet meer actief

Als je man aangeboden heeft om je te helpen, misschien kan hij een spiegel erbij houden zodat jij ziet wat je doet.

Gelukkig heb ik er niet zoveel last van. Heb een kleine buik waardoor ik er nog goed bij kan. kan natuurlijk niet alles meer zien, maar doe dat daar dan maar gewoon op de tast.

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    1e zwangerschap is het me gelukt.. dus ik hoop deze zwangerschap weer :) Manlief hier wil dit absoluut niet voor me doen, hij is bang dat ie me snijd ;) Ach we redden het wel weer :D

18. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik heb toen me vliezen braken alles netjes geschoren met een spiegel erbij :d

in de zwangerschap deed ik t op de gok.

19. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hey..

Dit had ik mij ook al bedacht. Maar heb het inderdadd nooit gedaan. Dus, lijkt mij niet zo verstandig! Haha.. :p

20. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Dat is ook nog een optie.. Maar soms kan hij het ook niet doen. Want hij werkt onregelmatig. Haha.. En als ik zat van mijn haar wordt en het dus wil bij houden moet het van mij ook gelijk.. ;)

Deel Deze Pagina