Hey!!! Ik doe het altijd.. Wordt helemaal gek van het haar wat zo jeukt en vindt het zelf niet zo fris.. Maar dat is ieder zijn eigen. Speciaal voor de bevalling doe ik het dus niet. Meer voor mijzelf en mijn partner..
Ik heb het tot de bevalling iedere dag bijgehouden. Alleen werd het met de week lastiger om te zien. Grappig detail was dat toen ik het na de bevalling weer een beetje kon bekijken bleek dat ik een heel randje van ongeveer 10 cm breed had op de plek waar mijn buik overging in mijn schaamstreek. Die had ik dus wekenlang over het hoofd gezien. Het leek wel een soort van tochtstrip
Ik kan al een maand niet meer scheren uit mezelf... Dus aan vriendjelief gevraagd en die doet et Want als er teveel zijn, gaan me doos (sorry) irriteren ...
Goed topic! Ik ben erg geinteresseerd in hoe jullie 'het doen' haha! Serieus ik zat er laatst aan te denken...mijn buikje is met praktisch 17 weken nog niet zo ver uitgestoken dat ik 'er niet bij kan' maar straks...temeer omdat ik in z-europa woon en hier het seizoen al in mei begint...ik zal begin augustus bevallen en heb vrij vanaf eind juni. Dan zit ik aan zee om de warmte te vermijden maar ja, dat betekent wel: bikini of badpakje onder de parasol! Dan wil ik ook dat alles er een beetje verzorgd uitziet. Bij de bevalling in z'huis word je toch 'kaalgeschoren" heb ik begrepen...maar doe 't liever zelf! mannetje lief is geen optie, ben te bang ook dat hij het verkeerd doet. Dus dan moet het idd maar op goed geluk haha! Succes iedereen!
Ik heb bij mijn dochter het altijd gewoon zelf gedaan eigenlijk, gewoon op gevoel en nagekeken met spiegel!! Ook voor de bevalling maar dat was meer toeval want op het moment van vliezen breken dacht ik echt niet aan mijn eventueel ongeschoren doosje!!
Als jij hem de weg wijst met welke richting hij moet scheren, dan gaat het vast wel goedkomen! Ik zou het zelf niet meer kunnen ivm rugpijn.. En op eigen gevoel scheren lijk me al helemaal niks!
Tja, hier word je waarschijnlijk wel geschoren...ik neem het zekere voor het onzekere en doe het tzt zelf! (als 't lukt) Misschien toch straks proberen met m'n ventje! Nu lukt het nog prima. En ik doe het meestal met een been op de rand van het bad! Gaat prima. Maar ik scheer dus onder helemaal en schaamstreek maar niet alles weg...het gaat straks vooral om die lastige plekjes ben ik bang maar dan toch maar ff hulp vragen haha!
Ik kan over het algemeen nog wel zelf maar echt mooi is het niet meer. hahahaha. Ik zwem elke maandagavond dus het moet wel bijgehouden worden. ik heb een paar keer alles eraf gehaald maar dat jeukte zo verschrikkelijk.... Maar als ik het straks op goed geluk moet doen.... ik ken mezelf, dan wordt het er echt niet mooier op en zal ik alles er wel af moeten halen. Maar goed, mn kerel vind dat niet erg.. hahaha, hij doet het het liefst zelf, bij mij dan. hahahaha
Dat het gaat jeuken is omdat je huid het niet gewend is.. Je kan olie daarna op smeren op de plekken waar je geschoren hebt.. Dan jeukt het niet meer
Ik scheer het al sinds ik er haar heb. En bij mij jeukt het ook nog altijd. Ik heb ook een erg gevoelige huid. Dus, dat heeft er vast mee te maken. Ik moet mij dagelijks goed insmeren anders vervel ik.. Is nu sowieso erger hoor!
Weet je wat niet grappig is trouwens? Als je gewend bent de boel bij te houden 'daar', dat ook voor elkaar krijgt tot aan je bevalling, maar dat je daarna met hechtingen zit, waardoor scheren down under niet écht 'n optie is in eerste instantie... Da's jeuk in 't kwadraat dan....
pff ik kon ook nie scheren na mijn bevalling idd....met al die hechtingen...vondt het ook erg eng om het weer te gaan doen op een gegeven moment, maar wel erg blij toen ik weer eindelijk kon scheren. En trouwens op gevoel scheren gaat prima hier...
Ja, dat is dan wel zuur! Maar er zitten gen hechtingen bij het meeste haar toch? Dus, dat gedeelte zou je wel bij kunnen houden toch? Maar een pretje is anders!
mm nou ik weet niet hoe jij scheert maar hier blijft er alleen een streepje staan voren dus onder waar ze inknippen naar buiten toe moet ik toch gewoon scheren en dat gaat dan niet, snap je?
Haha.. Ik snap hem.. Ik haal alles weg.. Maar op de plek van de eventuele hechting kun je toch op dat moment vermijden te scheren? Of zie ik dat verkeerd?
M'n vent scheert me weer vorige zwangerschap ook. Ik vond het nu alleen wel enger want ik heb nu een litteken van de keizersnede, ik durfde in het begin na m'n bevalling daar niet te scheren, bang om m'n litteken open te halen. Vriendlief vind het leuk om te doen hihihi