Daar ben ik ook benieuwd naar. Wij hebben het sinds ik voor de eerste keer zwanger was niet meer gedaan..
In principe niet, maar goede ventilatie waar je het brand is wel belangrijk (dit antwoord heb ik van de VK gekregen omdat we hier regelmatig wierook branden)
Ik ben vorige jaar april in 1 keer gestopt met roken.. Niet omdat ik zwanger was maar omdat ik het zat was die vieze sigarten.. En met gedachte dat wij het ook weer wilde proberen voor een 2e.. In augustus zijn we gestopt met de pil en kn december waren wij zwanger.. Helaas is dit niet goed gegaan door een hemathoom en een infectie in me baarmoeder en hebben wij ons zoontje verloren met 23 weken.. Nu wil ik zeggen voor de mensen die nog roken en zwanger willen Worden stop er optijd mee zodat de stress ook beperkt blijft.. Voor de net gestopte rokers sterkte en als je zelf wil lukt het je echt!
Juist DAT zou je alleen al moeten doen stoppen...Heb je geen echo voor nodig zou ik zeggen. Als je je zo n zorgen maakt (en dat ik logisch, deed en doe ik ook), dan zou ik zeer zeker die sigaret laten liggen. Gelukkig heb je dta nu ook ingezien en alles weggegooid. Moet wel eerlijk zeggen ik heb nog nooit een peuk gerookt, ook nog nooit geprobeerd dus weet niet wat het inhoudt om te moeten stoppen. Ik was wel zwaar koffieverslaafd. Dronk elk uur ms wel 2 bakjes op een dag. Weet dat je in beperkte mate dat nog mag, maar gezien mijn voorgeschiedenis, nemen we het zekere voor het onzekere en is de caffeinne van mijn menu geschrapt, per positieve zw test. Nou heb het zwaar gehad..pff..zeker omdat ik nachtdiensten werk in de zorg, dan dronk ik nog meer koffie om wakker en allert te blijven. Ben echt ziek geweest vah het afkicken. Nou is dat natuurlijk niet zo erg als roken en dus zeer zeker niet zo moeilijk om te stoppen, maar een verslaving is een verslaving, wat het ook is.