Hahahaha ja letterlijk inderdaad, nou ik vind het onsmakelijk en als vrienden ze willen laten en dit in mijn bijzijn zal ik ze ook vriendelijk verzoeken dit elders te doen. Ik ga hier dan ook echt van kunnen kokhalzen he hahaha. Tja, iig ieder zijn/haar ding maar dit is niet echt de mijne.
Lieve help, zou hij van je houden om wie je bent.... ik zou daar dus mega onzeker van worden als ik me zo moest gedragen bij mijn man. Stel je voor dat hij iets 'geks' aan me ziet... Zou het ook nog uit maken welk beroep je uitoefend? Ik werk zelf in de zorg, ik kijk van weinig dingen vreemd op.
Haha, ik snap dat wel hoor. Ik kan er niet mee zitten, maar snap het wel als anderen het niet vinden kunnen. Daarom zou ik het zelf nooit zomaar doen. Ik hou ze dan gewoon in.
helemaal mee eens, mijn vriend kent me inmiddels echt wel op mn aller niet charmantst en als ik in mn eigen huis mn scheten of boeren in moet houden zou dat voor mij betekenen dat ik niet voor 100% mezelf kan zijn Van mijn ex kreeg ik echt gewoon op mn flikker als ik een scheet liet, en hij maar schijten Mijn vriend vind het uber schattig
Ja sorry... Ik vind het gewoon een beetje gek als je niet flost in het bijzijn van je man omdat je er dan raar uitziet. Kan me niet voorstellen dat je dan jezelf kunt zijn in je relatie. En dat lijkt mij wel belangrijk eigenlijk. Maar das mijn schaamteloze mening
Flossen doen wij ook hoor, ik ga niet in de gang staan als we beiden flossen en poetsen, ik ben op dat moment ook echt niet met hem bezig en word er niet warm of koud van, ja nadien als ik een kus krijg van een heerlijke schone toet
Omdat nou vol in de groep te doen aan "groepscheten" daar kan ik me ook niet heel veel bij voorstellen Lijkt me een vreemde ervaring, al zou ik er voor een keer smakelijk om kunnen lachen. Ik merk ook dat het voor mij verschil maakt hoeveel ik van iemand hou, een vreemde vind ik smeriger. In mijn werk is het gewoon 'normaal', je ruikt en ziet zoveel, daar wordt je in gehard. Als ik mensen het gevoel zou geven dat ze raar zijn of iets doen waar ze zich voor moeten schamen, dan is dat slecht voor hun welzijn/gezondheid.
Ik zie er 's ochtends ook niet charmant uit, moet ik dan ook maar gewoon meteen de badkamer invluchten?
nou ben ik ook alles behalve preuts....loop ook gerust met de gordijnen open half naakt door de huiskamer....mijn motto....als ik aan het zwembad of strand lig zien ze net zo veel waarom zou de overbuurman me wel in bikini op het zwembad tegen mogen komen, maar niet in BH en string door de huiskamer zien lopen ze kijken er niks van af...en wat ze zien hebben ze nog niet Ik flos en scheer dus ook gewoon in bij zijn van mn vriend...soms scheert hij zelfs onder de douche mn oksels
Van alle 'vieze' dingen is plassen eigenlijk het enige dat ik gewoon doe als hij ernaast staat. Oh ja en ik laat wel eens een boer waar hij bij is Poepen, teennagels knippen en winden laten heb ik in de 17 jaar die wij samen zijn, nog nooit gedaan waar hij bij is. Hij zou echt niet minder van me houden als ik het wel zou doen, maar ik vind het gewoon niet echt charmant. Correctie: tijdens de bevalling heb ik wel gepoept, en niet zo'n beetje ook
Nou wij zijn ook heel vrij, in de winter heb ik last van mee eters en dergelijke op mijn rug, mijn vriend knijpt die altijd uit... Als ik erg na het toilet moet en hij is aan het douche doe ik ook gewoon, niet altijd maar komt wel eens voor.. Wij schamen ons totaal niet.
Gelukkig zijn het niet zoveel vrienden die zich zomaar laten gaan. Maar onze beste vrienden hebben er niet zo'n moeite mee. Was ook niet meteen, maar na een lang weekend weg met zn vieren is er regelmatig een scheet gelaten. Ik zou het ook niet van iedereen kunnen waarderen, maar als je elkaar heel goed kent en je bent vaak bij elkaar dan kan ik er echt niet mee zitten.
boeit mij ook niet...ik trek zelfs zonder in de spiegel te kijken mn trainingsbroek aan en ga gewoon met mn coupe net wakker mn honden uitlaten
Dat is toch juist de normaalste zaak?! en dan is het t beste als je meteen na poetsen en opmaken en haren gestyled naast manlief gaat liggen en meteen een prodent lach opzet als hij zijn oogjes opent
zoiets zou ik dus ook rustig doen. Eerder haalde ik ook rustig even broodjes bij de bakker. Dat doe ik nu niet meer. Ik woon ook niet meer tegenover de bakker.
Laat mij maar gewoon mezelf zijn! Haha... Ik loop net als Pandora ook gewoon halfnaakt met de gordijnen open. Ik loop in mijn ondergoed naar mijn kledingkast en die staat voor een raam met glasgordijnen waar je makkelijk doorheen kijkt. En ik laat de hond ook vaak genoeg uit in sportbroek en ongekamde haren 's ochtends vroeg.