Ik verbaas me trouwens ook over teennagels knippen. Wat boeit dat nou weer? Wat is daar nou vies aan? Dat is ook zoiets wat ik zou doen met een totale vreemde ernaast.
hij lacht erom. Wij zijn echt heel erg verschillend en om nou te zeggen dat dit ooit een bom onder ons huwelijk zou kunnen worden, nee. Ik respecteer hem om zijn gescheet, hij mij om mijn gêne en kijkt wel uit het persoonlijk op te vatten. Ik sta zonder schaamte in mijn nakie voor hem, alleen vind ik het onnodig dat hij mij kan bewonderen te als ik op de w.c zit, onconfortabel voor de spiegel naar mezelf sta te loensen met een flosstouwtje in mijn gebit, als ik mijn bikinilijn sta te waxen of als ik eelt van mijn hielen sta te schrapen. Ik zie de meerwaarde er niet van in dat hij het ziet en ik vind het nu eenmaal prettig om verzorgd erbij te lopen. Het wordt een ander verhaal als ik het zelf niet meer kan, om welke reden dan ook, maar voor nu hou ik het voor mijzelf. Soit.
hier geen schaamte.. hele gezin boert en wind er lustig op los.. van groot tot klein.. ML en ik gaan rustig naar wc met deur open, en op badkamer word door de 1 plasje gedaan terwijl de ander aanwezig is.. als manlief gaat schijten zoals die liefdevol zegt, blijf ik wel uit de buurt.. niet uit schaamte, maar meer om die bruine rakkers niet te hoeven ruiken, want hij verspreid een geur die je onderhand kan proeven
ik ken mensen die dat doen kennisje haar man heeft haar in die tig jaar dat ze samen zijn.. nog nooit zonder lippenstift gezien, smorgens zijn de tanden gepoetst voor die wakker word etc
Ik werkte ook in de zorg en heb echt van alles gezien, maar toch heb ik een soort van schaamte. In de zorg werk je met mensen die niet anders kunnen en vind het dan ook totaal niet raar.. Maar als mens houd ik dingen liever voor mezelf, heeft ook niks met thuisvoelen of hoeveel ik van mijn man houd te maken. Scheten en boeren vind ik gewoon vies en vind het niet nodig dat mijn man daarvan zou moeten meegenieten.
Er is hier in huis nooit een deur op slot Tenzij we bezoek hebben. Als we moeten poepen dan weten we dat wel van elkaar, want meestal zeggen we gewoon "ik ben even naar de wc, moet poepen". Ik zie er de meerwaarde dus niet van in om weg te vluchten bij normale bezigheden die niet vies zijn, zoals flossen of teennagels knippen of scheren. Wanneer en waar doe je dat dan? Wij staan gewoon samen in de badkamer als we naar bed gaan, niet apart ofzo. Dus ik zou niet weten wanneer ik dan moest flossen. Moet ik hem dan de badkamer uitjagen? Of hoe moet ik dat zien?
Daar heb je opzich wel een punt; mijn man is veel avonden weg en heb dan zeeën van tijd om in mijn eentje aan te rommelen in de badkamer. Dus het zal ook een stukje gewenning zijn van mij. Maar ik blijf erbij dat ik me er niet prettig bij voel. Ik krijg een beetje het idee dat je mijn standpunt wilt ombuigen je me wilt overtuigen dat ik geen gêne dien te hebben tegenover mijn man. Maar ik laat jou hierin toch verder ook in je waarde?
maak van je hart.....neus geen moordkuil, maar draai je wel ff om. Beter te snuiten dan het op te zuigen
Dies zot zeg, zou daar echt niet aan moeten denken he de stress en tijdsdruk. Ik kwijl in mijn slaap en mijn man port me wel eens wakker als hij dat geslurp weer hoort, dan liggen we beiden dubbel. Moet denk toch maar naar de andere kamer verhuizen want wat een schaamte eigenlijk
Beter dat ze het snuiten, dan dat ze het eruit laten lopen. Of nog erger, de neus eens even flink ophalen. Mij boeit het helemaal niks. Schaamte hebben we hier in huis niet. Poepen doe ik liever niet met hem erbij, want ik wil altijd lekker alleen genieten als ik poep En bij hem wil ik niet in de buurt zijn, want dan val ik flauw. Maar voor de rest doen we alles bij elkaar. Boeren, scheten laten, puisten uitknijpen, kots opruimen engazomaardoor.
Ik ga dus nooit ongestyled de deur uit maar thuis kan ik er echt bijlopen als een slons. Ik laat ook keiharde boeren en scheten, en wapper ze vaak ook nog even rond om vriend te pesten en ik moet daar dan smakelijk om lachen. Poep ook met deur open en knijp mee eters uit. Mag die van mijn vriend niet uitknijpen, vind hij vies. Verder knip ik mijn teennagels waar hij bij is en ik vraag weleens: Vind jij dat ik stinkvoeten heb? En laat hem dan ruiken. Mijn vriend vind het allemaal zeer oncharmant en dat zegt hij dan ook. Maar gelukkig weet ik dat het hem ( heel eerlijk) weinig kan boeien, want kom op: hoe vaak doe je dit soort dingen nou echt per dag? . Verder doet hij dat trouwens dit soort dingen dus echt nooit en als hij het doet bied hij meteen zijn excuses aan. ( en als het hele huis ruikt naar wc luchtverfrisserspray weet ik meteen hoelaat het is)
Ligt eraan hoe diegen snuit, is het een stofje die irriteerd (wel even omdraaien) of een put vol snot, bij die put zou ik vriendelijk verzoeken even naar het toilet te gaan
En voor de stellen die geen scheten/boeren laten bij hun partner en poepen met de deur open....hoe gaat dat dan tijdens de bevalling? Mag die dat ook niet zien? Dat is ook niet echt een charmante vertoning met al dat vruchtwater/bloed/pies/kots/poep?
Nee hoor, dat is mijn bedoeling niet. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Maar ik kan me er niks bij voorstellen. Kan beter zeggen "ik kon me er niks bij voorstellen" want nu je zegt veel alleen te zijn snap ik dat het ook een gewoonte is om het alleen te doen. Ik wil het alleen begrijpen omdat ik het gewoon gek vind. That's all Hoe doe je dat bijvoorbeeld op vakantie dan?
De mijne loopt soms weg als ik dat doe, maar ik ga hem niet zeggen 'schat wil je weg gaan, de zaak moet vervangen'. Als dit aan de hand is, dan ook als we naar bed gaan. Zijn we samen op de badkamer, zijn meestal de momenten dat we de grootste lol hebben samen trouwens. Hij trekt rare bekken voor de spiegel met de tandenborstel in zijn mond en ga zo verder. Wij denken gewoon werkelijk niet na over dit soort dingen.