K*t KPN!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jsvlinder, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Vorig jaar werd ik gebeld door iemand die mij een KPN abonnement wilde verkopen. Ik was toch op zoek naar een nieuwe provider dus ik ging akkoord. Afspraak was dat ik belvrij zou nemen voor 25 euro per maand. Ik had nog gevraagd of er niet nog wat bovenop zou komen, nee het zou echt 25 euro per maand worden. Het zou ook per maand van mijn rekening gehaald worden.

Nou die klootzak heeft dus gewoon geluld. Het bel vrij abonnement is veel duurder plus dat ik nu twee maanden vooruit moet betalen. Aangezien ze in januari geen rekeningen incasseren doen ze dat nu en moet ik van Jan, feb, ma en april het abo geld betalen plus alles wat er extra bijkomt. Nu heb ik dus een rek van 137 euro alsof ik dat zomaar heb.

Ik net gebeld en uitleg gevraagd, nou natuurlijk was het allemaal niet waar wat ik zei. Het is geen 25 euro mevrouw, nee het wordt per twee maanden van uw rekening gehaald. Nee mevrouw, bla bla bla. Nou dan heeft die meneer he verkeerd voorgelicht. God dat je nou zo aan je geld moet komen als bedrijf.

Heb tegen die gast gezegd dat zodra ik dat kan opzeg en dat ik nooit mee klant bij hun word en dat ik zoveel mogelijk mensen zal zeggen dat ze niet in die praatjes van hun moeten trappen.

Hierbij dus, kijk uit voor die klote KPN!!!!! Ze zijn echt niet goedkoper.

Het jammere is dat niet alleen de KPN dit soort fratsen uithaald. Je wordt er toch schijtziek van dat je zowat overal genaaid wordt voor een paar centen. Bah, bah, bah!!!!

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Daarom EIS ik altijd een bevestiging van het afgesproken bedrag/bundel. En ik vraag ook met wie ik gesproken heb, als ze me schriftelijk niets toesturen, annulleer ik direct..
    Maar dit is echt niet leuk voor je hoor, ik zou ook pissed zijn!! Ik zou een klacht indienen, misschien dat ze nog iets voor je kunnen betekenen. Succes.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

bellen naar de kpn vragen om de voice log van het gesprek van het contract!

dit hebben ze bij mij ook gedaan alleen was ik zo snugers om de voicelog op te vragen en die persoon die mij had besodermietert is op staande voet eruit gegaan

4. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Heb het ook een keer gehad met kpn, mooie beloftes, en uiteindelijk bleek het niet waar te zijn. kreeg het contract binnen, en klopte niet in mijn ogen met de afspraken, zelfde dag nog laten ontbinden, en nooit meer problemen mee gehad.

Ik zou idd ook de voicelog opvragen!

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    KPN is **** :)
    Maar opzich zijn alle telecombedrijven dat.. maar KPN spant toch wel de kroon vind ik. Ze denken dat ze alles kunnen omdat ze zo'n groot bedrijf zijn.

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Pff, ben ik even blij dat ik ze afgekapt heb vanochtend. Mooie woorden inderdaad, zo lijkt het...

Het is inderdaad triest en ik hoop dat je een klacht indient en hopelijk je contract kunt ontbinden..

7. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Jeetje wat vervelend voor je zeg! Dan voel je je goed in de zeik genomen. Meestal willen wij, als wij ergens wel interesse in hebben, altijd dat ze eerst de aanbieding per post of mail naar ons toe sturen. Zeggen er duidelijk bij, dat we dus nog niet met ze in zee willen gaan. Meestal gaan ze dan moeilijk doen, omdat het een "dagaanbieding" is, of het niet kan ofzo, maar we houden dan voet bij stuk. Als ze niks te verbergen hebben, kunnen ze het gewoon opsturen en als het een dagaanbieding oid is, dan kunnen ze het per mail sturen en dan later op de dag terug bellen. Zo heb je tenminste "bewijs" van wat er afgesproken wordt (wel goed doorlezen eerst natuurlijk :p).

8. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Dat dagaanbieding is echt de grootste onzin die er is. Heb zelf jaren in een callcenter gewerkt, en die projecten lopen altijd minimaal 3 maanden. De agent loopt alleen het risico een geinteresseerde klant kwijt te raken aan een collega als er een terugbelafspraak wordgemaakt, wat ten koste gaat van zijn servicelevels (en eventuele bonus).
    Ook is het risico groter als een geinteresseerde klant terug gebeld word hij in de tussentijd heeft nagedacht en er toch van af ziet.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Het heeft niet zozeer met het bedrijf te maken maar met WIE jij aan de lijn hebt! Geloof mij werk ook in een callcenter en hoeveel collega's van mij wel niet liegen/bedriegen naar de klanten vind dit te erg gewoon maar hun willen persee bonus krijgen daar gaat het ze om meer ook niet :( Zou idd de voice-log laten opzoeken en beluisteren dit is zelf wettelijk verplicht. In de voice-log horen ze dan ook precies wat er gezegd is geworden. Als die jongen het idd verkeerd heeft uitgelegd is het in jou voordeel want dan heb jij ten alle tijden recht om je contract te verbreken. Daarbij tip: wanneer ze je bellen zorg dat je daarna altijd een bevestiging krijgt en alles sowieso nog eens gaat nalezen want je heb 7 dagen de tijd om alsnog te annuleren. Veel succes ermee.

PS: KPN is ook echt het duurste netwerk die er bestaat ;)

10. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga die voice-log opvragen. Verder heb ik wel een bevestiging gekregen maar daarin stond niets over die 25 euro of dat het er per maand vanaf gehaald wordt, dacht verder dat het goed was. Ik let zo goed op omdat ik eerder besodemietert ben, maar moet dus nog beter op gaan letten:x:x:x

Zucht!!!

11. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home

Ik ben bang dat je een voice-log niet mag inzien, mits er een rechtzaak tot stand komt. Ik heb enige tijd bij KPN gewerkt, dit was wel het vaste net en niet mobiel. Maar je heb bepaalde rechten met kopen op afstand. ( via internet of per telefoon ).

Wat is koop op afstand en wat zijn mijn rechten bij koop op afstand? | Rijksoverheid.nl Kijk hier even.

Verder is natuurlijk een vreselijke naaistreek, maar zo proberen bedrijven en particulieren hun zakken te vullen! Jammer allemaal!
    Heel veel succes meid!

Deel Deze Pagina