Ik bied mijn, zo goed als nieuwe, Medela "Freestyle" borstkof te koop aan. Vanwege de te vroege geboorte van mijn dochter moest ik fulltime gaan kolven en was het de bedoeling ook lange tijd borstvoeding te gaan geven. Helaas kon ik slechts 4 weken kolven en moest ik volledig over op flesvoeding. Kolf is dus nog zo goed als nieuw! De "Freestyle" kolf is de nieuwste kolf van Medela. Ik vond hem echt ideaal, aangezien je heel makkelijk handsfree kan kolven, hij op een accu werkt en heel handzaam is. Je krijgt hem inclusief alle toebehoren die er origineel bij zitten, zoals op de afbeelding staat. Enkele specificaties van de kolf: - De kleinste dubbele elektrische borstkolf ter wereld geeft een moeder meer tijd en flexibiliteit in haar dagelijkse leven. Ideaal voor dagelijks en frequent gebruik. - Met 2-Phase Expression - Om dubbel of enkel mee te kolven - SoftFit Borstschild en PersonalFit Borstschild voor maximaal comfort en resultaat - Hands-free accessoires voor meer bewegingsvrijheid tijdens het kolven (ook te gebruiken in combinatie met de Medela Comfort zwangerschaps- en voedings-BH) - Stijlvolle schoudertas met koeltasje voor meer gemak onderweg - Oplaadbare accu biedt 3 uur kolftijd - Display met verlichting biedt informatie over de kolfsessie - Geheugenfunctie voor het bewaren van favoriete instellingen Eventueel heb ik er ook nog 2 stuks Medela voedingsbeha's zwart bij (maat L). Prijs voor de borstkolf: 275,00 (Nieuwprijs was 365,00) Prijs voor de voedingsbeha's: 15,00 (Nieuwprijs was 22,95) prijzen zijn exclusief verzendkosten
Heb je hem al op marktplaats staan? Volgens mijn lactatiekundige zijn ze veel gevraagd op marktplaats