Waar o waar zou ik deze kunnen vinden? ik wil boven het ledikantje een paar leuke schaapjes-stickers of iets anders liefs maar wel subtiels plakken.... maar waar o waar kan ik deze vinden?
Wij hebben onze schaapjes stickers gewoon bij de baby dump gekocht.. denk dat ze bij alle (groote) baby zaken wel van die muur stickers hebben...
jaa leuk!! die schaapjes zijn cute!!! ik denk dat ik die ga nemen. de muur is turquoise geverfd. Ik vind de witte wel het leukst, zou dat mooi staan? boven het witte ledikantje?
Ja lief he Ik vind die schaapjes tellen ook zo lief. Volgens mij staat dat heel leuk op een felle muur! (wij hebben eerder stickers besteld bij deze zaak en de bezorging is goed, de handleiding is goed en de stickers zijn ook goed).
nou ik was laast bij de zeeman daar hadden ze ook, ik heb zelfs nog wat over. zijn ook leuke stickers
Beetje op internet gekeken: Muursticker Schaap [Muursticker Schaap host 031] - €19,95 : Kado om de hoek, verwen jezelf met een leuk kado Schaap om te knuffelen | Muursticker Kinderkamer | 123interieursticker Muursticker Schaap BabyGear.nl / Leuks voor Kids van 0 tot 4 / muursticker schaap / Je ontdekt het hier! Muurstickers / Deurstickers, Babygoodies
Ik vind die twee lammetjes van de bijzaak nog cuter dan de schaapjes. Thanks voor de tip, zoiets zocht ik namelijk ook!