Wij hebben sinds deze lente opeens last van kleine zwarte vliegjes onder de overkapping. Ze vliegen de hele tijd bij je gezicht ook, super irritant en vies. Het zijn een soort omweersvliegjes, dus best klein. Ik lees op internet wel wat tips maar wie weet wat het beste helpt?
Wij hebben deze ook sinds een paar dagen super irritant, ze vliegen hier ook door de hele tuin,maar vooral bij de overkapping zitten er veel meer lijkt het… dus als iemand een tip heeft hou ik me ook aanbevolen.,
wij dachten dat ze uit de heg kwamen, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn, begrijp ik nu. Oei
Hier ook onzettend veel door de hele tuin heen. Je moet echt opletten met je drinken want even neerzetten resulteerd al snel in 2 of 3 vliegjes in je drinken.
Zijn het geen rouwvliegjes? Dat zijn vliegjes die in potgrond zitten. Had er 2 jaar geleden ook last van. De hele tijd vliegjes die ook vlak voor je gezicht vliegen. Town kwam ik erachter dat ze uit onze plant kwamen.
Ik heb geen planten in de tuin of in een pot omdat onze konijnen dat gelijk op eten dus denk niet dat het dat kan zijn
De meeste vliegjes en muggen houden niet van wierook. Wij doen dus in de tuin van iets van wierook kegeltjes of spiralen aan en dat helpt goed!
Hier vanavond ook ineens in de tuin, vroeg me al af waar ze vandaan kwamen. Ik ga de wierook tip uitproberen!