Maar dat bedoeld ze ook, de rest van je haar grijs verven tot het uitgegroeid is. Grijs is nu je natuurlijke uitgroei, als ze dat niet zo bedoelde dan ik wel
@tumtummetje, mijn samenvatting alles wat ik gebruik lijkt echt enorm en een hele kluif maar even voor het beeld. Bijgaand is vandaag. Gewassen met petal fresh, gewoon kruidvat curls conditioner, klein beetje kruidvat daily mild als leave in en kruidvat curls gel. In een microvezel handoek op mijn hoofd tot aangekleed en make-up. Haar uit de doek. Beetje gel erbij, gescrunched zoals ze dat noemen das gewoon met je microvezel handoek je krullen erin knijpen, clipjes in en op de fiets. Dit lijkt een mega routine maar duurt niet langer dan een gewone douchebeurt of wanneer je de stijltang pakt of de fohn en/ of je je haar opsteekt of in een staart doet. Ben denk een jaar bezig en de slag/krul word steeds meer.
Ja precies. Helemaal grijs met misschien wat highlights of lowlights erin, dat kan echt mooi zijn volgens mij. Even een willekeurig voorbeeldje:
Kent iemand de pakjes van henne color? 20 jaar geleden gebruikte ik ze. Nu ga ik asblond bestellen maar eerst proberen op wat afgeknipt haar. Ben benieuwd of er meer zijn die dit gebruiken of willen gebruiken.
Ik heb al een beetje veel topics geopend en krijg daar ook wel commentaar op dus durf niet nog 1 te openen
Ja precies, ik heb een vierkant gezicht en ik moet het echt niet kort knippen. Mijn kapper zegt ook: ik zou het minimaal schouderlengte houden. Anders heb je helemaal zo’n bolle kop (ja hij is nogal van de directe eerlijke aanpak )
Ach bolle kop is nog best een nette benaming vind ik. Ik kreeg als tiener (14/15 jaar) van een buurman te horen dat ik een kop als een emmer had Zijn vrouw heeft hem toen wel even flink uitgescholden hoor
Je kreeg geen commentaar op de hoeveelheid topics, maar je openingsposten zijn hier en daar wat vreemd en erg kort. Zonder enige uitleg bijv. Dat was het probleem...
Ja, dit dus. @Rozebeer Het lijkt alsof je ervan uit gaat dat anderen ook alle topics lezen waar je iets al kort hebt aangekaart, maar dat is natuurlijk niet zo. Je krijgt waarschijnlijk commentaar als je een topic opent over henna met alleen de zin: “Wie gebruikt dit?” Ipv erbij te zetten: “Ik heb dit 20 jaar geleden gebruikt, maar dat is al weer zolang geleden, dat ik op zoek ben naar andere ervaringen.” Zelf heb ik geen ervaring met henna trouwens, wel met permanente en demi-permanente haarverf en dan gebruik ik niet de pakjes van de drogist, maar de professionele haarverf, want dat is fijner voor je haar, mooier en ook nog goedkoper, omdat je precies kunt mengen wat je nodig hebt. Als je daar meer over wilt weten, zou je ook nog een algemeen haarverf topic kunnen openen.
Zeker! Nu had ik zelf ook niet het idee dat kortknippen een goed idee was, maar het is toch wel een soort van fijn dat dat bevestigd wordt haha
Ik ben nog niet helemaal grijs he. Zitten grijze stukken tussen. Dus sls ik heg nu grijs zou verven, dan krijg ik straks donkerbruine uitgroei terug. T is juist dat ik wil zien hoe ver de aftakeling gevorderd is zonder verf Ohja... en ik vind verven nogal duur worden voor de korte tijd dat je d'r wat aan hebt Dus ik heb besloten dat geld te besteden aan nieuwe schoenen gaat veel langer mee dan haarverf.
Whoei en als tiener ook nog, waarin de meesten al onzeker zijn over uiterlijk. Nee hoor mijn kapper zei het niet om te beledigen. En hij heeft wel gelijk, ik heb ook gewoon een bolle kop
Hij bedoelde het niet gemeen hoor, maar die man was gewoon een beetje lomp. Maar idd niet echt handig om zoiets tegen een jong meisje te zeggen.