Heb aantal etos produkten gekocht wie heeft hier ervaring mee. Het reukt heel veel op zwitsal gr marianne
Ik gebruik het al sinds de geboorte van ons zoontje en het bevalt heel goed. Lekker geurtje ook! En volgens mij is het ook goedkoper dan zwitsal.
Ik gebruik ook een aantal producten van de Etos en heb er goede ervaringen mee. Famke's huidje kan er goed tegen (en dat is natuurlijk het belangrijkste!), het is flink goedkoper dan de Zwitsal-producten en het ruikt lekker.
ik gebruik veel het merk van kruidvat en ik ben zeer tevreden. en somige dingen van etos bv de gezichts creme is van etos ook uv bescherming en van kruidvat niet. ik hoorde op een andere forum dat hun zeer tevreden waren over kruidvat en het netzo leker vinden reuken. liefs
Ik gebruik ook babyspullen van Etos, zoals de zeepvrije wasgel, oliegel etc. Zwitsal is veel te geparfumeerd (alhoewel ik het zelf wel lekker vind ruiken), Etos ruikt lekker maar is minder geparfumeerd en veel goedkoper.
ikweet van mijn oom die in een wasmiddelen fabriek werkt waar ook zwitzal gebotteld word dat er meerdere merken zijn die hetzelfde bevatten als zwitzal alleen dan inderdaad met een ander geurtje zo is dreft afwas en una van de aldi precies dezelfde alleen de geurstoffen zijn verschillend. nu roep ik wel vaker over dingen dat er geen 100 haargel fabrieken zijn en dat er veel hetzelfde is met een ander geurtje kleurtje
Ja en juist die parfum dat is wat vaak allergische reacties oproept. Vandaar voor mij dus geen Zwitsal. Ik heb de buikbalsem geprobeerd toen ik zwanger was. Binnen een paar dagen had ik mijn hele buik vol rode jeukende uitslag. Als je dat dan nog op een babyhuid wilt smeren...
En weet je wat ook fijn is bij de etos kan je zegels sparen.volle spaarkaart 2,50 korting mooi meegnomen toch?
Hier ook een Etos-baby. Ik gebruik praktisch alleen maar Etosprodukten. Ze zijn de helft goedkoper dan zwitsal en minder geparfumeerd! Het ruikt heerlijk fris en mijn baby kan er heel goed tegen. Van bijv. zwitsal bodylotion krijgt mijn kleintje uitslag. Heb ik bij producten van de etos nooit gehad. Van het kruidvat vind ik de producten stinken.. ruikt een beetje muf.
In het ziekenhuis waar onze kleine man heeft gelegen, zijn ze ook helemaal weg van Etos producten... Dus het zal vast en zeker goed zijn Zelf heb ik verschillende merken: - zwitsal - etos - balneum - cien [olie van lidl: goed en ruikt ook erg lekker, maar is helaas niet altijd te koop]
Ik gebruik ook etos produkten .Het is een stuk goedkoper dan zwitsal en ruikt lekker . Ik vind sommige produkten van kruidvat merk niet lekker ruiken .