Hekje/afscheiding ivm open keuken

Discussie in 'Verzorging' gestart door Esli, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ons wijffie heeft het tijgeren ontdekt, dus we zijn gelijk bezig met het kinderveilig maken van ons huis. Daarmee zitten we gelijk even met het stukje 'open keuken'. Ik vind het zelf erg onhandig om alle kastjes en lades af te sluiten, maar ze is nu al bezig met onderzoeken dus is wel belangrijk.

Nu heb ik wel eens van die hekjes/schermen gezien voor in deuropeningen enzo (kiddyguard bijvoorbeeld) maar die zijn te smal, althans, ik heb ze gezien tot 1.30. Wij hebben ongeveer 1.60 nodig. Het gaat dan om zo'n uitrolding, een echt hekje kan ik niet kwijt omdat er een vaste tafel aan de kant van de keuken vast zit. (snappen jullie 'm nog?)

Wie o wie weet wat ik zoek en nog beter, weet waar ik dat kan kopen?

Bedankt!

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Of je keukenkastjes anders inrichten?
    Ik ben nu al aan ´t schuiven. In de onderkastjes komen de niet breekbare dingen: handdoeken, theedoeken, plastic schaaltjes, de pannen, taffellakens, pannenonderzetters, bakblikken etc.
    En 1 kastje met schoonmaakmiddelen, daar komt een beveiliger op.

3. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik vind pannen en dergelijk nog steeds 'gevaarlijk', we hebben van die zware pannen, als je die over zich heen trekt ben je ook niet blij :) Of plastich zak over dr hoofd trekken ofzo. Of ben ik nou erg paranoïde? ;) Overigens hebben we bijna alleen maar onderkastjes, dus veel reorganiseren kunnen we niet.

Ik ga sowieso een kinderslotje op t schoonmaakkastje zetten, maar zie het niet zitten om het voor alle kasten te doen.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Kijk eens op de site van babywalz...of in het boek als je dat hebt
    daar zijn een heleboel hekjes voor grote openingen
    ook oprolbare zag ik in het boek

5. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor de tip. Maar daar vind ik ook geen hekjes die groot genoeg zijn. Althans, wel échte hekjes, gewoon metalen, maar dat kan hier niet, het moet echt een oprolbare zijn.

Deel Deze Pagina