hallo ik heb gehoord dat ONM door gaat en wel op TMF dat is wat ik gehoord heb hebben jullie er ook iets van gehoord ?
ja maar die smsjes die je ziet onder in beeld zijn van mensen buitenaf dus zou het niet al te serieus nemen ....
Zou wel te gek zijn maar ik vind het niet echt bij TMF passen het heeft toch niets met muziek te maken?
Nee maar heb je TMF 's ochtends weleens aangezet? Die zenden tegenwoordig ook 'cartoons' uit... en aangezien Sascha Visser en Nikki Plessen van ONM naar TMF zijn gegaan.. zou het wel een 'link' zijn of zoek ik het nu té ver? hahahah
Nee ik kijk nooit TMF maar als ONM daarheen gaat komt daar wel verandering in natuurlijk En dat is niet zo ver gezocht hoor
ja die smsjes zijn idd gewoon van mensen die tv kijken ofzo.. maar ik moet zeggen dat ik het ook ergens heb gehoord of gelezen... maar waar... vraag het me niet ik hoop wel echt dat het door gaat. ik vind het zo leuk!!!
ik wil ook dat het blijft maar dames tess was bij de wereld draaid door en die had hele nieuwe look nieuw haar enzo toen vroeg die man waarom en ze zij omdat ik nieuw werk zoek want onm stopt.. dus ja
denk niet dat het door gaat, kijk dit filmpje maar en dan vooral de reacties van de twee spelers, die weten zelf niet eens dat het door zou gaan dus sorry onm fans denk helaas niet dat het door gaat .. KDN: ONM Gaat Door... | TMF