Vannacht koorts, nu verhoging. Toch op stap?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Marleen31, Nov 25, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Goedemorgen,

Mijn dochter is wat hoesterig, beetje keelpijn. Vannacht rond 02:00u werd ze wakker door het hoesten. Ze voelde wat warm aan en bleek ze koorts te hebben, 39.2. Ik heb haar een hoestdrankje gegeven en omdat het hoesten zeer deed en omdat ze koorts had ook maar een paracetamol 240mg.
    Ze wordt net wakker, is vrolijk en heeft 37.8.
    We haddden haar beloofd om vandaag in onze woonplaats naar Sinterklaas te gaan. Maar ik twijfel een beetje, het lijkt me vervelend als ze daar niet lekker wordt en we hals over kop weer naar huis moeten. Maar zoals ze nu is, is er weinig aan de hand.
    Wat zouden jullie doen?

Groetjes!

2. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,328
    10,294
    113
    Als je niet ver hoeft te rijden en zo thuis bent zou ik het proberen. Ze is oud genoeg om aan te geven wanneer het niet gaat.

Misschien op voorhand aangeven dat jullie kort gaan omdat ze niet lekker is en daarna lekker een sinterklaasfilm kijken.

Het zal waarschijnlijk aan het einde van de dag weer hoger worden. De rest van de dag rustig aan doen, veel drinken en vanavond een fijn gesnipperde ui op haar kamer tegen het hoesten.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zou lekker gaan!
    Zeker als ze zich goed voelt.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    Even kijken hoe ze zich tegen die tijd voelt, maar als dat oke is, zou ik lekker gaan. Niet te druk doen en niet te lang blijven, dan kan het best. En mocht ze echt ziek worden daar, dan inderdaad gewoon naar huis, ook geen levensgroot drama, toch?

5. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Bedankt voor het advies. We zijn toch maar thuis gebleven, ze is hangerig en haar themperatuur is ook weer omhoog gegaan naar 39.

6. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,328
    10,294
    113
    Ach wat vervelend! Gelukkig komt in deze tijd sinterklaas in verschillende plaatsen en winkels. Hopelijk is ze snel beter.

Share This Page