cilla neme een dekentje warme kleding en me hond. En ik ga heerlijk aan de ijskant zitten owja en een thermosfles warme melk hihi weet ik zeker dat niemand een slokje van me wilt.
ik ga niet op het ijs..ben inderdaad bang om te vallen..en niet eens zo zeer door eigen onhandigheid, maar kan natuurlijk ook zijn dat iemand tegen je aan botst of dergelijke en zeker met de kleintjes.. mijn zoontje kan niet echt remmen dus gaat rechtuit tot dat ie ergens tegen aan bots of laat zich omvallen....de schat ....dus ik ga uit veiligheid maar even niet schaatsen en niet op het ijs...is inderdaad wel jammer ....moet waarschijnlijk wel weer heel lang wachten...maar ja is voor een goed doel!
Hoi allemaal, Iedereen moet uiteraard zelf weten wat ze doet, maar ik heb het aan de verloskundige gevraagd vorige week. Dit aangezien ik het ook heel leuk vind om te gaan schaatsen. Ze zei dat ik het niet moest doen... Dus dat was voor mij voldoende. Als je nou regelmatig schaatst dan was het wat anders geweest zei ze. Maarja, wie schaatst er nu regelmatig? Tenzij je een kunstijsbaan in de buurt hebt, maar dat stopt ook in maart vaak. Dus ik zou het niet doen als ik jullie was. Een ander kan je ook omver schaatsen. Gr, Manon
Ik ga ook niet schaatsen, wel jammer nu er eindelijk natuurijs is... Maar het lijkt me niet verstandig met die kleine in m'n buik. Dus zo nu en dan een keer mee kijken, maar da's wel erg koud!
Ik baalde hier ook al van! Is er eindelijk genoeg ijs om lekker te schaatsen ben ik zwanger haha! Ik neem het risico niet dat ik val, tis voor mij ook te lang geleden dat ik heb geschaatst. Durf niet eens met dit weer op de fiets, tis hier namelijk best wel glad. Ben echt een heel stuk voorzichtiger dan normaal.
Hier ook zo een. Ik ben bijna 39 weken zwanger en durf niet eens zoveel naar buiten, alleen onder begeleiding van mijn partner of iemand anders. Hou deze goed vast voordat ik ga lopen. Het is al een keer of twee gebeurd dat ik er bijna onderuit gleed. Ik vind het risico te groot en wil nu het liefst alleen maar binnen blijven (ik verveel me wel!).
Bij mijn kriebelt het ook vreselijk. qua buik zou het makkelijk kunnen. Als ik een jas aan heb zie je het niet eens maar ik heb bijna geen vruchtwater dus ik durf het niet aan.
Ik ben wel even het ijs opgeweest, maar schaatsen sla ik deze winter over. Ik vind het risico om hard te vallen gewoon te groot. Wel heel erg jammer dat het juist nu zo hard vriest, had graag even een paar rondjes geschaatst
ik ben er ook niet op geweest heb gister foto's gemaakt van me vriend en zijn kids en de hondjes op t ijs vanaf de brug keek ik veilig toe moet ook zeggen dat ik niet me aller stevigste schoenen aan had!
In het begin van de zwangerschap moet t nog wel kunnen. Er zijn ook nog genoeg mensen die gaan skien. Maar zodra je een (dikke) buik hebt, zou ik echt niet meer gaan schaatsen hoor! Je zwaartepunt is anders, je bent veel wankeler dan normaal. Dus helemaal als je dan op schaatsen gaat staan. Een beetje over t ijs heen schuifelen, met iemand naast je waar je je aan vast kunt grijpen of die evt je val wat kan breken, zou misschien wel kunnen. Zou ik zelf denk ik nog wel doen als ik me wat lekkerder zou voelen. (Al zei mijn vriend al dattie dat dus echt niet goed zou vinden ) Maar schaatsen, no way!
Nee, ik ben ook niet gaan schaatsen, ben wel even op het ijs geweest gisteren omdat Jelle even ging sleeesn met papa... Het was ook helemaal niet druk waar wij waren, wij met z'n drieen, 3 vienden van ons en heel in de verte nog 2 mensen.... Ik zou wel durven, ik kan best goed schaatsen, maar ik neem het risico niet. Mijn pacenta ligt ook nog eens aan de voorkant, wie weet wat er gebeurt als ik op mijn buik val...
ik ga ook niet schaatsen zul je net zien dan ben je te voorzichtig en juist dan val je nee dat risico ga ik niet lopen een kennis en mn zus die zijn allebij zwanger en die zijn afgelopen week gewoon lekker wezen schaatsen maar ik blijf wel lekker thuis met mn warme shoc en als mn man wilt schaatsen dan wacht ik thuis wel op hem met een warme bak koffie en een kersenpittenzak voor zn voetten liefs
ben afgelopen zondag gewoon het ijs opgegaan, schaatsen dat durfde ik niet maar lopen met de slee en mijn zoontje trekken was helemaal niet eng ofzo deed wel voorzichtig maar niks gebeurd
Ik ben nu bijna 16 weken, maar ik heb ook niet geschaatst hoor, ben ook bang dat ik val. Stel je voor dat je wat breekt of op je hoofd valt, en idd kan er ook iemand tegen je aan schaatsen/vallen. Dat ene jaar is dan jammer hoor, tis voor een goed doel, en ach, kijken vind ik al heel leuk. Wat ik trouwens ook niet snap, mensen die met de kinderwagen op het ijs gaan schaatsen of wandelen Waarom?! Dat vind ik net zoiets als fietsen of met de auto op het ijs.....idioot!