Ik ben morgen (maandag dus) met m'n meisjes in Harderwijk, bij mn ouders. Ik zou met de oudste naar de bios gaan terwijl de jongste bij mn ouders blijft. Maar ze klaagt al een tijd over hoofdpijn en gaf nu zelf aan dat de bios wellicht niet zo handig is. Dus ik zoek een alternatief. Iets rustigs dus Iemand enig idee? Het hoeft niet perse in Harderwijk zelf te zijn, maar wel in de nabije omgeving, dat we gewoon even een paar uurtjes eruit zijn (even 1 op 1 tijd zeg maar).
Naar de ijsbaan in de stad? Maar dat is wellicht ook niet heel erg rustig, zeker nu in de vakantie niet. Paar uurtjes zwemmen in Bosbad Putten. Lekkere boswandeling in de omgeving en ergens warme chocolademelk drinken. Uurtje bowlen en evt. ergens een hapje eten
High tea klinkt leuk, maar ik heb een GBP (maagverkleining) dus na een plakje cake en een kop thee is het voor mij wel klaar IJsbaan was vorige week heel druk, zal morgen niet anders zijn denk ik. Ik hoorde dat de grote glijbaan er ook weer is, maar ik denk dat dat nu ook te druk is voor haar. Boswandeling doen we regelmatig (althans, zomers) en heb ik zelf eerlijk gezegd niet zo'n zin in Ik las iets over een workshop bij de Schaapskooi in Ermelo, misschien vindt ze dat wel leuk. Is in elk geval rustig. Poeh, mn dochter is normaal gesproken heel actief, type stuiterbal, dus best lastig om een rustig uitje te bedenken, dat ben ik niet gewend namelijk.
Ja lastig inderdaad, genoeg dingen te doen om uit te rauzen... Maar rustige uitjes.. Ik denk nog ff na...
Dacht ik ook aan, maar hebben paar jaar abo gehad dus al vaak geweest.Ze heeft zelfs een dolfijn geaaid, tijdens de show Daarnaast vind ik het te duur voor een paar uurtjes. Intussen twijfelt ze weer en wil toch naar de film. Wat is wijsheid....