Schaatsen, wie nog meer?

Discussion in 'De lounge' started by Dragonfly, Jan 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Met een dikke zwangere buik zou ik ook het ijs niet opgaan. Maar die heb ik niet, dus kan me lekker uitleven. Vind het helemaal super.
    Tot nog toe niet onderuit gegaan. Mijn zwager had een helm voor me meegenomen (hij kon het niet laten), maar die had hij beter zelf op kunnen zetten. Zwiep, vol op z'n achterste :)
    Maar we zullen zien, morgen een nieuwe ronde.

2. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier ook al heel de week op de schaatsen. Dochter gaat gewoon mee in de wandelwagen, zo het ijs op. Die heeft heel wat te bekijken en mama heeft mooie houvast. :D

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    Een hele zoektocht naar schaatsen hoor,overal uitverkocht,kon er nog wel voor mn zoontjes vinden van die dubbele-glij-ijzertjes voor 3,95

4. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik durf het niet meer, ben veel te bang om te vallen :oops:

De laatste keer dat ik geweest ben waren mijn broertjes nog klein, hun op van de dubbele ijzertjes, ik op de kunstschaatsen. Toen waren we in de uiterwaarden bij Randwijk (Astrid85 weet vast wel wat ik bedoel) helemaal naar achteren geschaatst... wat gebeurt er: ik viel en ik kon niet meer overeind komen... gleed de hele tijd weg.

Dus ik heb midden op het ijs m'n schaatsen uitgetrokken :D en ben op m'n sokken naar de kant gelopen, en vanaf dat moment, nooit meer schaatsen aangehad.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ben vanmiddag wel even op het ijs geweest, maar wel zonder schaatsen... Ik durf het echt niet aan nu, ook al kan ik het best goed... Er zal maar een gek aankomen...

Maar Jelle vond het prachtig! Op de slee en papa op schaatsen en dan zo hard mogelijk. Nou ja, wat mama hard genoeg vond... :) Voor Jelle gaat alles nog hard.. :) Het leukste was nog, plat op je buik op de slee liggen met je gezicht in je sjaal en naar het ijs kijken.... :) :)

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Zaterdag heb ik heerlijk geschaatst van een uur of 4 tot 10 sávonds haha maar vanmiddag was ik na 2 uur alweer van het ijs want ben toch behoorlijk hard gevallen :) resultaat een kont die bont en blauw is, een duim die blauw is en een blauwe en dikke elleboog/onderarm ;)
    ach alles doet het nog maar ben er wel direct af gegaan ;)

Share This Page