Ik heb al jaaaaren niet op de schaatsen gestaan, vond er ook nooit wat aan...tot dit jaar natuurlijk...kreeg ineens zin in schaatsen Maar heb het niet gedaan, vind het risico veel te groot om te vallen (aangezien ik ook geen held op schaatsen ben en zeker weet dat ik onderuit ga). Ik zou gaan voor veiligheid en toch ff een jaartje uitstellen, hoe jammer het ook is
Tsja hier zit er ook een met kriebels op de bank... Er wordt bij ons voor de deur geschaatst dus kijk er de hele dag naar.... Wat zou ik graag de ijzers onder binden... Als ik niet zo ver was geweest zou ik het overigens gewoon doen. Ik denk zelf dat er tot een week of 15 niet veel kan gebeuren, niet op schaatsen en ook niet op de ski's. Natuurlijk zit er altijd een bepaald risico aan vast, maar dat is ook als je op de fiets stapt of in de auto zit. Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje... Maar ja met 32 weken is mijn lichaam zo uit balans, dat het echt niet verstandig is.. gr. Mayke
Ik ben 22 weken en heb vanmorgen nog geschaatst. Ik heb tot 19 weken nog schaatsles gehad en daarna vond ik het wel welletjes. Nu schaats ik lekker rustig met mijn dochterje op het natuurijs. Ik denk dat je met 13 weken nog prima kan schaatsen hoor. De kans dat je écht plat op je buik valt (dus niet handen en knieeen) is niet heel groot en het wurmpje zit nog lekker verstopt onderin je buik. Als je niet te dicht op anderen gaat schaatsen loop je ook geen risico op een schaats in je buik. En volgens mij is er nu ijs genoeg voor iedereen, op een indoor schaatsbaan is dat wel anders. Lekker van de winter genieten zou ik zeggen!
Inderdaad ,als je niet te dicht op anderen gaat schaatsen, je niet te hard gaat schaatsen en je uitkijkt wáár je schaatst, dan denk ik dat het wel meevalt met het risico. Het is dat ik nergens schaatsen meer kon vinden, anders was ik wel gegaan.