Ik ben ff heel erg benieuwd... Zelf zou ik nu echt niet durven schaatsen, hoe leuk ik het ook vind. Hoe denken jullie daarover???
ik wil heeeeel graag maar dat durf ik echt niet aan, je zal maar vallen . Wel jammer want mn zoontje van 3 vind het helemaal leuk op het ijs maar ik kan dus niet met hem mee. Gelukkig was papa het weekend thuis. Daarbij loop ik met bekkenklachten dus ook daarom is het geen goed idee.
Ik zou het niet doen met een buikje.. maar dat is ook omdat ik gewoon niet kan schaatsen. Ik kan me voorstellen dat je het wel doet, als je het geoefend bent. Maar dan nog zijn de anderen op de ijsbaan misschien minder geoefend en rijden ze je nog omver..
Je moet vooral doen waar je je prettig bij voelt. Je hoofd is vaak een veel betere graadmeter dan je buikomvang!
Ja idd. Buiten dat je op je buik kan vallen (wat wel een beetje vreemd zou zijn) zou ik ook bang zijn mijn bekken of stuitje te breken, kan dan nog lastig bevallen worden. Kreeg in mijn omgeving nogal heftige reacties op zwangeren die schaatsen. Keur het zeker niet af als anderen willen schaatsen, denk dat iemand dat heel goed zelf aan kan voelen, maar denk dat ik alleen al zou vallen omdat ik zo bang ben om te vallen
Ik heb ook getwijfeld, mede om wat ik hier las een tijdje terug, maar ik ga gewoon schaatsen. Ik heb nog helemaal geen buik (nou ja ik zie het zelf een klein beetje, maar bijna niet dus) en ik voel me goed. Ik ga het dus wel doen!
Ik zou alleen gaan schaatsen als ik minder dan 12 weken zwanger was, omdat je baarmoeder dan nog achter je schaambot zit. Hoe jammer het ook is, de gezondheid van mijn kindje is me toch echt belangrijker dan een beetje ijspret. Overigens zou ik nu niet eens mijn schaatsen meer aankrijgen denk ik
Euh nee, schaatsen vind ik erg leuk, maar als ik zwanger ben doe ik het beslist niet. Moet er niet aan denken dat ik zou vallen en dan ga je toch een beetje 'spastisch' op de schaats staan.
Ik in ieder geval zeker niet... Maar goed, ik zit dan ook al op 35 weken en heb dus al een flinke toeter. Grootste zorg zou zijn dat ik een of andere rare glijder maak en daarbij van alles verrek (vooral omdat alles door de zwangerschap toch al zo lekker los zit). Weet niet wat ik zou doen als ik bijvoorbeeld nog onder de 20 weken zou zitten...
Ik zat ook erg te twijfelen en ben vandaag eens gaan kijken bij de ijsbaan. En toch even heerlijk een paar rondjes geschaatst (wel goed opgelet want het was best druk) Vond het even heerlijk hoor. Alhoewel als het minder druk was je dan mischien iets zekerder bent van jezelf. Ik heb in iedergeval genoten en kwam vanmiddag ook met heerlijke rode wangetjes thuis
Nou dan is het makkelijk Ik hou sinds een week enorm veel vocht vast en pas mijn eigen schoenen niet eens meer dus mijn schaatsen zal wel helemaal niet meer gaan, laat staan dat ik ze zelf zou kunnen dichtstrikken, hahaha.
Ik heb nog wel geschaatst toen bm nog achter het bekkenbot zat. Daarna niet meer. (Was in een ijshal.) ik ben op zich niet bang om zelf te vallen, hoewel het natuurlijk altijd kan. Maar ik kan goed valbreken, dus ik denk dat ik het wel zou redden als ik gewoon zelf zou vallen. Maar als een ander je onderuit kegelt, gaat dat lang niet altijd zo makkelijk. Ik durfde dat risico niet te nemen. Zeler niet voor kunstijs. Nu zou ik het wel moeilijker vinden om me te beheersen, haha. Maar ik zou zelfs met dit mooie ijs geloof ik niet aan schaatsen met een dikke buik.
Ik heb het nu niet gedaan, maar anders zou ik een stoel meenemen om achter te schaatsen, gaat erg goed!
Bij ons voor kan geschaatst worden en daardoor begon het behoorlijk te kriebelen. Mijn redding is dat m'n schaatsen bij m'n ouders liggen, anders had ik denk ik wel een poging gedaan. 3 weken geleden stond ik ook nog op de lange latten. Ben voor m'n kind gestopt met roken en drinken...als ik ook nog het enige moet opgeven wat de winter leuk maakt...
Ik doe dat hier vooral niet vanwege bekkenklachten, m'n buik (zou ik verder zwanger zijn) zou ik niet zo'n punt vinden.
Als bewegen me niet verschikkelijk pijn zou doen had ik het gedaan...wel op een rustig stukkie uiteraard ..nouja eigenlijk had me dat niet gelukt omdat manlief of mn familie me dan vastgebonden hadden aan een stoel .
Ohjeee, geen schaatsende zwangeren hier? Ik heb gisteren op de schaatsen gestaan... Heb al een beste toeter maar 't wilde nog best. Scheelt ook wel dat ik goed kan schaatsen/skaten dus durfde wel. Weet hoe ik 'moet' vallen. Kreeg van de schoonfamilie wel heel verschrikte reacties dus ben na een half uurtje gestopt en heb vriendlief aangemoedigd. Die toen nog wel een paar keer hard onderuit ging hahahaha. Hij kwam vanmorgen z'n bed niet uit, billen, been en knie helemaal blauw (*gemeen lachje*)