mogelijk schimmelinfectie icm ontsluiting

Discussion in 'Gezondheid' started by cerberus, Feb 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weet iemand of je vaginale cremes/ eitjes mag gebruiken als je mogelijk al ontsluiting hebt?

Heb hier last van geirriteerd onderkantje... niet zo gek met al die inlegkruisjes en tenalady's...

Nu heb ik nog wel creme liggen, maar vraag me af of je deze mag gebruiken als je mogelijk ontsluiting hebt.?

(het rommelt hier al meer dan een week en vorige zwangerschap had ik met 35 weken al 2 cm....
    Nu wilde van de week vk niet checken, omdat ze dan mogelijk dingen zou opwekken..... )

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Kan je niet proberen of het weggaat als je alleen de zalf van buiten smeert? Dan kan het geen kwad neem ik aan..

Maar zou niet zonder overleg die eitjes erin doen..

3. Kaarr

Kaarr Actief lid

Jul 23, 2010
    168
    0
    0
    Ik heb toevallig vandaag van die vaginale 'eitjes' gekregen omdat ik een schimmelinfectie heb.. Heb het recept gekregen nadat ik telefonisch de doktersassistent had uitgelegd dat ik een schimmelinfectie heb en heb der verteld dat ik 37 weken zwanger ben. Ze heeft niet gevraagd of mijn beeb al was ingedaald (wat hij overigens niet is)...

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie..
    ik wacht toch maar even voor de zekerheid tot maandag....;)

Kaarr
    Indalen of niet maakt niet uit.... maar vroeg me af of het spul niet aan de "vliezen gaat vreten"... (weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen)...
    meer eigenlijk ook, omdat het bijvoorbeeld ook condooms beschadigt (of kan beschadigen) ook nog NA de kuur.

Weet dat je het tijdens zwangerschap mag gebruiken, alleen dan zonder aplicator... maar dus geen idee , hoe het tijdens (mogelijke) ontsluiting zit.... :(

Misschien denk ik te ver door hoor....

Morgen dus maar even bellen met huisarts.... zal het antwoord hier daarna nog wel even posten voor de volledigheid.... :)

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik heb ook van de week een eitje ingebracht met 36.4 weken zwangerschap. Was geen enkel probleem. Er werd verder niet gevraagd of ik al mogelijk ontsluiting had ofzo.

6. Kaarr

Kaarr Actief lid

Jul 23, 2010
    168
    0
    0
    Had de bijsluiter nog eens goed doorgelezen en daarin staat dat die eitjes gewoon tijdens zwangerschap gebruikt mogen worden. Maar over je crème weet ik het niet:)

7. misa

misa Niet meer actief

Ik zou het ff bij je ha navragen.

Share This Page