Ja, maar schade wordt nou eenmaal uitgekeerd in geld. De tegenpartij is aansprakelijk voor die schade en dat wordt uitbetaald. Het is aan jou wat je er mee doet... De auto is met deuk toch minder waard geworden.. Dat is de schade, of je het nou wel of niet laat repareren..
Tja daar denk ik dan duidelijk anders over Ik heb bij mijn schade ook even overwogen om t niet te laten repareren, maar dan zou ik never t geld toch aangenomen hebben hoor. In mijn ogen valt er niks terug te betalen, als er in eerste instantie niks betaald is. Dat vind ik fraude. En zo worden de verzekeringspremies alleen maar hoger en hoger.
Heel nobel streven van je maar de meeste mensen denken andersom: ik betaal die dure premie toch niet voor niks, laat ze maar een keer dokken!
waarom is dat asociaal. Als je vervolgens die auto weer verkoopt heb je een duidelijke waardevermindering dus zou het niet kloppen als je er niks voor had gehad. Wij hebben een keer de auto in de prak gereden doordat rijkswaterstaat een nieuwe asfaltlag had gelegd en dat asfalt niet goed was en spekglad werd bij regen. De schade werd door een expert vastgesteld op 3500 euro en rijkswaterstaat heeft dit via onze rechtsbijstand aan ons uitbetaald. Wij hebben vervolgens de auto laten repareren maar dan niet met originele onderdelen maar goedkopere namaak (zag je niks van). Dit koste ons ruim 1000 euro minder dus dat was een fijne pleister. Maar toen we de auto verkochten was wel in de computer die schade te zien en dat drukte gelijk de prijs flink. Dus ik vind dat er wel recht op hadden en niks asociaal dus
Gelukkig wel ja. Want van het uitgekeerde geld wat ik destijds kreeg, had ik met de beste wil van de wereld mijn auto niet kunnen laten maken. (total loss) Nu kon ik zelf op zoek naar een andere auto. Wat ik heel erg vond tegenvallen, het duurde 7 weken voordat het uitbetaald werd. Aangezien ik het niet zelf kon voorschieten, heb ik 7 weken zonder auto gezeten.
zo en zo wil mijn man de auto laten maken, aangezien we hem pas net hebben en idd als we hem niet zouden laten maken dan zou de waarde zeker minder zijn en dan is het aan ons de keuze lijkt me of we het geld zelf houden en dan met de tijd minder krijgen voor de auto als we hem zouden verkopen, maar goed is maar net hoe je zelf denkt , ik hoop dat we het voor een redelijk prijsje kunnen laten maken en er dan mischien iets aan over houden en of dat nu associaal is ik vind het niet en als iemand daar anders over denkt, nouja dat mag ieder zo zijn mening denk ik dan maar
jeetje 7 weken, dat is ook lang zeg en dan nog de pech hebben dat je niet eens meer in je auto kan rijden
Hier valt niet meer mee te rijden nee. Van de binnenkant was de schade nog erger dan de buitenkant, totaal ontwricht.:x
Dat was het ook idd. Maar dit was ook met een tractor ipv met een auto. Geeft net ff een ander effect. Succes met de afhandeling!
met een tractor nog wel, gelukig dat jullie dan niks hadden zeg! thanxs, hoop dat het vlot word afgehandelt
Ik heb mijn schade in februari geclaimd en kreeg het begin juni uitgekeerd , bijna 4 maanden later dus!
4 maanden , das wel erg lang zeg, ja met premie innen weten ze niet hoe snel ze moeten zijn maar als het op uitkeren komt dan is het altijd weer een ander verhaal, ben benieuwd hoe lang het bij ons gaat duren