Schade aan tas vergoeding vragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door GailH90, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. Maar misschien kan je het nog bij je eigen inboedelverzekering proberen?

2. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    Even ter goede orde, ik ben hier niet drie dagen later achter gekomen. Ik heb in de tussen tijd geprobeerd mijn tas zelf weer schoon en stankvrij te krijgen. De jas lag over de gehele bovenkant heen, hierdoor dachten wij allemaal dat de jas alles opgevangen had.

Bij de inboedel kan ik het niet verzekeren aangezien het buitenshuis is gebeurt. Anders had ik het liever op die manier opgelost dan er later mee terug te moeten komen. Als het om de hoek was geweest had ik de volgende dag terug gekomen, maar aangezien het 2 uur reizen is, probeerde ik het liever zelf eerst op te lossen.

3. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar het gaat er toch ook niet om OF je de waarheid spreekt of niet?
    Het gaat erom of je nu nog kan aantonen dat het de waarheid is... Zo niet, dan hebben ze alle recht om te weigeren iets te vergoeden

4. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar proberen kan je het altijd

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Dit! Bellen, je staat in je recht.

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Je kunt bellen. Denk alleen dat hun het niet doen. Bij z'n dure tas had ik gelijk gebeld ipv zelf op te lossen.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hmmm nou met zo'n dure tas zou ik dat wel doen hoor. Sowieso zou ik dat doen dure tas of niet! Mijn telefoon, porto etc zitten allemaal in mijn tas. Ik zou meteen alles eruit trekken om te laten drogen.

Je kan altijd proberen om de schade vergoed te krijgen, maar ik geef je eigenlijk weinig kans. Zeker omdat je niet gelijk verhaal bent gaan halen (wat ik dus mooi wel had gedaan met zo'n dure tas).

8. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Eens met de meerderheid van reacties.
    Ik ben ook erg gesteld op mijn uitgewoonde leren hutkoffer met een waarde van de helft van jouw tas.

Ik had hem binnenstebuiten gekeerd! Als hij nu nog stinkt naar bier en wijn moet hij toen helemaal gestonken en geplakt hebben! Je had de volgende dag meteen moeten mailen of bellen.

Ik weet niet wat de dagwaarde van die tas is, dat zal je moeten regelen met hun aansprakelijkheidsverzekering.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gewoon bellen zekr voor zon dure tas

10. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Het is nogal raar om 4 dagen na het gebeuren te gaan bellen: mijn tas van 300 euro is vies.

Veel sterkte met de situatie hoor.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik moet dan wel weer toegeven dat ik ooit een rode jas heb gekocht bij de V&D. Ik had net een nieuwe tas van DKNY en die jas had afgegeven op mijn tas. Helaas was dat op vakantie (had de jas icm de tas nog niet eerder gedragen).
    Na mijn vakantie toch terug gegaan naar de V&D en geld van mn jas terug gehad (had de bon nog), jas terug gegeven en ook mn tas werd vergoed:)
    Al met al heeft er best een poos tussen de aankoop van de jas en het afgeven gezeten.

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar dat vind ik logische, bedoel een jas hoort helemaal niet af te geven. Niet na een paar dagen maar ook niet na een paar weken. Netjes opgelost van de V&D.

In geval van TS denk ik dan, hoe wilt zij gaan bewijzen dat die vieze geur van die gebeurtenis op het terras komt? Kan ook later zijn gebeurd toch?

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja heb je ook wel weer gelijk in! Was zeker heel netjes van ze, heb ze dan ook echt heel erg bedankt.

Deel Deze Pagina