Hoi Hoi Heeft iemand het spel super paper mario voor de WII? Ben bij chapter 1.3 en kom niet verder! Hoop dat iemand weet wat ik over het hoofd zie of verkeerd doe! Kan niet over/door het ere podium! Stene trap met een blauw voetstuk ervoor! Heb alles al geprobeerd, volgens mijn hulpje moet ik heb van onder doorslaan, maar geen idee hoe!? Hoop dat iemand me helpen kan, wil verder, ben nu al verslaaft! hahahahahaha kus miek
moeilijk spel he! wel leuk! als je deze leuk vindt, moet je paper mario gamecube eens kopen en die van de 64 downloaden. die zijn nog leuker! (wij hebben ze alledrie en zooooo verslaafd )
ja ben eruit! Je moet eerst bij de rode palmboom, 10 keer springen/slaan...dan komt er een vliegendbeest... Dan terug naar dat podium, op het blauwe blok gaan staan en je cursor en toets 1 tegelijk indrukken! Dan gaat alles verschuiven, en de rest spreekt voor zich! Heb nu chapter 1 gehaald! Joehoe! Vind het een super spel, hier houd ik van! Vind alleen dat gekletst tussendoor zoooo lang duren! hahahahaha veel speel plezier! kus miek
Hahaha daar stond ik ook stil, ik heb hem al 2 keer uitgespeelt. Heerlijk spel, het leukste spel tot nu toe. Hmmm ik denk dat ik er morgen maar weer eens aan ga beginnen. Heb je het stukje al gehad dat zo'n oegeboege mannetje (zo'n rimboefiguur) die je een code verteld die je echt moet opschrijven zo lang is 'ie? Ik heb wel vaker vast gestaan, soms erg pittig! (en ook langdraadig )