schade interpolis

Discussie in 'De lounge' gestart door moppie1982, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    weet iemand tot welk schadebedrag er een expert komt bij schade van interpolis.

mijn schoonbroer heeft mijn kast gesloopt en die kan niet meer gemaakt worden maar er stond glaswerk op de kast o.a. vissenkom en zo en in de kast stond glaswerk en servies en beeldjes e.d
    nu heb ik alles bewaard maar zit nu met 2 dozen glas te kijken.
    aangezien ik nu als gastouder ben begonnen vind ik het niet erg prettig dat ik met die dozen zit. ik wil ze eigelijk weggooien, maar als er een expert komt dan moet je natuurlijk alles laten zien.
    ik kan die dozen eigelijk nergens kwijt

ik hoop dat jullie een antwoord weten

2. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik zou het voor de zekerheid bewaren, bij mij kwamen ze nog om naar mijn gsm te kijken.

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik weet het niet.

Wij hebben nu schade door lekkage (valt onder de woonhuisverzekering) En bij ABN Amro en deze verzekering komen ze onder de 1500 euro in principe niet kijken.

Anders zou ik interpolis gewoon even bellen en het vragen?

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Sowieso ff foto's maken! Heb je nog iets van bewijs!

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    fotos heb ik gemaakt van de kast dis is helemaal uit elkaar gevallen
    en van het glas heb ik geen foto want je kunt niet meer zien wat het allemaal was. zoveel scherven

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Naar mijn ervaring komt interpolis altijd heel snel langs.

voorbeeld. Mijn dochter had de bank kapot gemaakt deze was nog geen 600 euro waard. meteen 2 dagen later schade expert aan de deur. ( wel nadat hun gebelt hadden voor een afspraak) 1 week later heb ik het geld binnen op mijn rekening omdat de bank niet meer te maken is. ( en dit was in de week van de kerst dus super netjes van hun !!! echt toppie ! )

dus die dozen, gewoon alles op de tafel leggen wat kapot is.
    goede foto's maken, interpolis even bellen voor de schade. dan maken hun een afspraak mocht dit nodig zijn. als hun denken dat het nog te maken valt. wat jij misschien al weet dat is niet zo. maar ja voor hun administratie he. en dan doet de schade expert een schadebedrag opmaken met wat hij/ zij gezien heeft. dat steld hij/ zij voor aan interpolis. dan belt interpolis jou weer op van ben je het eens met het bepaalde bedrag. en is het binnen een week op je rekening.

werkt dit niet met jou verzekering dus interpolis omdat een ander jou kast gesloopt heeft met spullen erin.
    dan kan je nog altijd proberen om bij je schoonbroer de verzekering in te schakelen. dan komen hun kijken naar jou schade.

voorbeeld mijn zus heeft bij me moeder een pannetje aangebranden rijst op de aanrecht gezet deze was zo warm dat de toplaag kapot gesprongen is van het NEP hout ( je weet wel zo plastic achtig laagje op hout) zo hele bel ontstond er. mijn zus balen natuurlijk. die trok dat pannetje vand e aanrecht af. en wat gebeurde er... het plastic laagje bleef aan het pannetje hangen. dus EN de aanrecht naar de piepie. EN het pannetje kon je niet meer gebruiken omdathet aan het pannetje gesmolten was. verzekering van me moeder zei dat me zus een eigen verzekering had en over 23 jaar was. dus mijn zus heeft het toen op haar verzekering de schade kunnen betalen.
    ( was ook nog eens een andere verzekering die me moeder had )

dus als je nog heeeeeeeeeel even geduld heb. en even belt daarheen. dan heb je alles in een weekje geregelt. hooguit 2 mocht het druk zijn.

Deel Deze Pagina