Ik zoek een leuke pakkende naam voor een weblog die ik wil starten. Ik ben nogal gek op winkelen, kleding laten zien etc en mensen op facebook worden er een beetje gek van heb ik het idee. Nu wil ik een blog starten waar ik mijn favoriete kleding kan laten zien, outfit of the day van mijn zoontje (10 maanden) en shop blogs. Wie kan er een leuke korte pakkende naam bedenken. Het gaat om een wordpress site wat erg bekend is dus er is al veel bezet! HELP!!!
De naam is gevonden! Met dank aan @marnat Ik vond blauwwolkje erg leuk, ook omdat ik na 10 maanden nog steeds op een blauwe wolk zit! Dit is trouwens de site geworden! Ik ben er nog mee bezig hoor, maar heb alvast 1 artikel geplaatst! Reageren mag altijd (vind ik leuk ) MAX FASHION
zou zeggen start een pol op je blog kies zelf een paar dingen uit Mensen de mij goed kennen weten dat denk dat dat die moet zijn ? om gepiep te voorkomen... ik ben zelf dyslectisch dus het is niet op lullige manier bedoeld.
heb het aangepast! Tnx voor de tip! Nog meer tips/ideeën etc? Ik ga om 12 uur een blog online zetten met daarin een budget outfit. Een shirt, broek, sloffen en een jas voor minder dan 50 euro.
Heb een nieuwe blog geplaatst. Hoe je een budget outfit voor een baby kan samenstellen (shirt, broek, sloffen en een jas) voor minder dan 50 euro! MAX FASHION Wat zou jij graag zien? Outfit of the day foto's van zoonlief, budget kledingstukken, merkkleding, sinterklaas outfits of heel iets anders! Ik hoor het graag want ik ben artikelen aan het inplannen!