Iemand schade? Ik heb de boel nog niet geinspecteerd, maar we hebben wel iets schade. Een paar leuke dingetjes in de tuin aan barrels, de wespenvanger ook. De schuurdeur ontzet. Een boel troep van anderen in de tuin (zoals n partytent, denk ik). En onze naaldboom staat op instorten, maakt nu een hoek van 45 graden. Dus die moeten we aan stukken zagen. Later vanochtend zal ik es n rondje om het huis lopen.
Ik heb nog niet heel goed gekeken, volgens mij valt het hier mee. Ik ga strakjes even bij de auto kijken, die kan ik van hieruit namelijk niet zien.
regenpijp lag in de tuin, slaapkamerraam en zolderraam open gewaaid en totaal ontzet.... verder viel het mee..
regenpijp losgelaten,hebben nu gaten in het beton daardoor een lek oa in het dak en dus waterschade aan de binnenzijde vd slaapkamer.lakschade aan de auto,tuin vol troep,verder niets volgens mij........
Bij ons valt het gelukkig reuze mee....alleen het oude deel van de schutting is stuk gegaan. Verder nog niets ondekt.
Geen schade zover ik heb kunnen zien... Op het werk hier wel... Lees mijn post maar eens in het topic over de storm.
Hihi, die van mij was bij de vorige storm al spoorloos verdwenen. Ik had een stoeltje op het balkon staan met een plantenpot erop. Nou, die is dus stuk. En ik kon de hoes van de barbecue nog net op tijd vangen. Al met al valt het hier mee. Bij de flat hiernaast zag ik verschillende zonnepanelen van het dak waaien. Die zijn best groot als ze van driehoog op je af komen, kan ik je vertellen. Maar ze hebben geen mensen of auto's geraakt, voor zover ik kon zien.
Een wasrekje ( een kleine ronde met knijpertjes eraan) is van de lijn gewaaid en ik denk stuk, Koste een euro, Nee geen schade gelukkig dus, niet echt. In onze woonplaats viel het me erg mee met de storm. Ik heb er eigenlijk weinig van gemerkt.
Mijn tuintafel is naar de galemiezen. De glazen plaat is eruit getild en kwam vlak voor ons raam op de grond terecht. Overal glas (was gelaagd glas), maar ik was allang blij dat hij niet door ons raam was gekomen. Voor de rest is er een voederhuisje verdwenen, maar wat ben ik blij dat wij in sept een nieuwe schutting hebben gekregen want die oude had het echt niet overleefd. Groetjes Anita
Hmm tja.. soms he. ben ik blij dat ik in een huis van zo'n 100 jaar oud word die zijn toch steviger dan wat ze tegenwoordig bouwen. enige schade bij ons in de straat is een schoorsteenkapje wat op straat lag. en dat heb ik maar mee naar binnen genomen voor het geval dat het alle autoos een kusje wilde gaan geven dit echter.. is het blok naast mijn moeder... http://www.nu.nl/mmbase/images/949319 en eh.. de rest van het blok ligt dus ook het dak eraf 24 huizen totaal.
gelukkig helemaal niks!Tja de oude schutting is iets aan het wiebelen gegaan en moeten we dus weer vastzetten!Maar ben al lang blij dat er geen boom naar binnen is gekomen want achter bij ons staan allemaal dikke bomen!Er is er 1 over de weg gevallen.maar gelukkig niemand geraakt! liefs
Vandaag gaan we twee huizen kijken, we willen namelijk graag een huis met een tuintje (nu wonen we in een flatgebouw in een maisonette). Kunnen we meteen kijken hoe sterk de huizen zijn Bij ons verder geen schade, zoals eerder gemeld. Ik vond alleen wel een kapotte tafelpoot van iemand anders op ons balkon. De auto is ook nog oke, geen schade voor zover ik het heb kunnen zien. Gelukkig maar. Voor de mensen die wel schade hebben: veel sterkte!
We hebben zelf geen schade voor zover ik het nu bekijken kan. Ik hoorde wel gisterenavond rond 23.00u het geluid van een kettingzaag! Straks maar eens een ommetje maken. Er zal wel hier en daar een boom weg zijn.