Hoi meiden, Het lijkt me erg leuk om ergens in Januari ergens met zoveel mogelijk meiden te gaan lunchen. Lijkt jullie dat ook leuk? Dan kunnen we kletsen, lachen, ervaringen uitwisselen en wie weet zelfs vriendschappen opbouwen. Ook als je zelf ideeen hebt, let me know !
Lijkt mij ook erg leuk, maar dan ben ik net bevallen waarschijnlijk. Dus ligt er dan wel aan hoe ik me voel. ( telllen pasgeboren baby's ook als kinderen? ) gr. debby
Pasgeboren is iets anders ! Die slapen veel en lopen niet rond te rennen ! Dus ja ... pasgeboren mag mee! Hoop dat je je tegen die tijd top voelt om mee te gaan
En even kijken voor een centrale punt.. Wat het makelijkste is en zo. Vind het wel een leuk en grappig idee
Lijkt me wel leuk, maar ik wil wel komen mits ik Danischa mee kan nemen... Zonder Danischa kom ik dus helaas niet .... Ze loopt niet... Sloopt niet ... kruipt niet... en slaapt nog redelijk veel
Wat een leuk idee zeg... Maar ik weet niet of het voor mij wel handig is, ik ben bang dat ik dan een beetje een buitenbeentje wordt... Ik bedoel, ik ben nog maar 17 (begin januari 18), en iedereen zit verder in de 20/30....
@godess tear: Leeftijd maakt toch helemaal niets uit joh Leeftijd is maar een nummertje hoor. Je moet gewoon lekker mee komen. En jij bent toch ook wel toe aan even lekker d'r tussen uit en met lotgenootjes kunnen babbelen Laat je niet tegenhouden door je leeftijd hoor! Enne...ikke wil ook wel...lijkt me echt heel superrrr hihi
Lijkt mij ook een heel leuk idee! En goddess tear: ik ben 21..niet zoveel verschil toch? Ik hoor de locatie nog wel! Groetjes Denise
Hey meiden, lijkt mij ook erg leuk maarre... ik zit op het randje van de provincie, en ik kan me voorstellen dat jullie in de omgeving van waar de meeste meiden vandaan komen afspreken. Dus afhankelijk van de locatie (=reistijd) wil ik ook graag komen. Liefs Manuela
Ik sluit me bij jullie antwoorden aan dus leeftijd maakt niet uit en het lijkt mij errug gezellie zo'n meeting.ja hoorn is idd centraal of alkmaar