Hier is alleen de schutting los uit de muur gekomen, verder gelukkig niks en mijn ventje ook veilig thuis. Wel een paar uurtjes later dan anders maar was heel erg blij toen hij hier binnenstapte.
onze auto stond er vanmorgen nog. dak zat er nog op. zo op het eerste gezicht valt het mee. alleen de kap van het zonnescherm, 5 meter breed van metaal is gistermiddag naar beneden gestort, en dan te bedenken dat mijn zoon er een half uur daarvoor onder stond om de achterdeur door te gaan.....
De buurvrouw kwam net zeggen dat we schade hebben... Zijn een paar dakpannen van het dak afgewaaid en een of ander stuk hout... Ga zo maar eventjes kijken.
Het hek van me buurvrouw heeft het totaal begeven. Er lag al een 2 meter stuk hek in onze tuin. Me man had het helemaal aan de grond geankerd met touw maar dat heeft niet mogen baten. Vanmorgen lag het grootste gedeelte van het hek elders en de andere helft daarvan lag in de tuin van de buurtjs weer daarnaast. Bij m'n buren aan de andere kant ligt een grote voliere dwars over in de tuin. Gelukkig zaten hun grote kakatoe's al lekker binnen Verder valt het hier wel mee.
Mijn tuin lijkt wel een slagveld. Toen ik gisteren om 3 uur naar mijn werk ging was er nog niets aan de hand. Toen ik om 23 uur thuis kwam lag alles dwars door de tuin. Manlief alles in de schuur gezet maar toen kon mijn fiets er niet meer in, die stond dus in de keuken. Maar zover ik nu kan zien geen schade. Maar dat moet manlief maar ff bekijken als ie thuis komt. Liefs Lydia
Hier in Belgie eentje met schade De helft van het dak van onze grote stalling voor de paarden is gaan vliegen! Liggen zo van die ijzeren golfplaten op waarvan er nog een paar goed zijn om terug te leggen.Gewoon alles is weg,houten balken,golfplaten... We moeten het dak NU repareren want de houten platen die het plafond van de stal zijn,zijn ook nat geworden en bijgevolg zijn er paarden die deze nacht nat zijn geworden En natuurlijk ons hooi en stro ligt onder het dak! Dus zijn mijn vader en schoonbroer aan het dak bezig(redden wat er nog te redden valt).Mijn man is werken maar komt om 3 uur thuis en kan dan helpen. Verzekering is al ingelicht,hebben foto's genomen maar voorlopig zitten we dus met een half dak!
bij ons is het te koop bord van de makelaar eraf gewaait.......hoop niet dat deze bij andere mensen schade heeft aangericht......we hebben het bord nog niet gevonden....verder hebben wij geen schade
Afgelopen zaterdag had hubbie een bult stenen gehaald en hier achter opgestapeld. Alles kon er wegwaaien in de achtertuin, behalve die stenen (dachten we...) 8) Maar ja, wat waaide er 's avonds om? Juist... en ze stonden nog wel netjes tegen de muur gestapeld... Verders wat losse flapjes dakleer van het tuinhuis maar geen major schade. Bij mijn pa en ma is de schutting omgewaaid... (paaltjes waren ook wel een beetje rot volgens mij, hoor.... ).
Hier nieuw uitzicht zonder te verhuizen... Hoeveel bomen moet een laan minimaal hebben zodat men het nog 'laan' mag noemen? Anders voel ik een adreswijziging aankomen!