Welk merk elektrische bakfiets?

Discussie in 'De lounge' gestart door Muisje2016, 20 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Wij zijn aan het kijken naar de aanschaf van een elektrische bakfiets. Al een keer een aantal testritten gemaakt en eisenpakket is als volgt:

- 3 wielen
    - middenmotor (dus aandrijving niet op het achterwiel)
    - goede kwaliteit (Gaat intensief gebruikt worden dus dan liever iets meer uitgeven ipv de goedkoopste en wellicht veel mankementen.)

We hebben bij Babboe getest en daarvan was de Curve Mountain favoriet. We willen nu alleen iets breder kijken naar welke merken er nog meer aan onze wensenlijst voldoen.

Dus alle tips en ervaringen (ook negatief) zijn welkom!

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ik heb de curve mountain

Hebben de troy geprobeerd maar zwabberde teveel
    De voque erg fijn maar de huif was voor mij te hoog om overheen te kijken

Muisje2016 vindt dit leuk.
  3. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Je hebt naast Babboe de Fietsfabriek, Bakfiets.nl, Troy, Vogue en Johnny Loco nog volgens mij die driewielers hebben. Ik zal ongetwijfeld iets vergeten..

Ik heb nu sinds een maand een Babboe City E, gebruiken 'm vrij intensief en superblij mee. Heel wendbaar door de stad. Ik vond een driewieler persoonlijk echt helemaal niks, maar over Babboe an sich so far wel tevreden.

4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hebben de babboe curve. Erg blij mee en goede service!

5. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Wij hebben de vogue nu sinds 2 maanden en fiets er dagelijks op. Met de huif erop heb ik wel wat minder zicht maar nog prima te doen.

Ik vind het een erg fijne fiets enige jammere vind ik dat hij echt bij 50km wel weer opgeladen moet worden. Verder heb je veel ruimte in de bak. Mijn zoon van bijna 2 zit altijd vast in de gordels maar vooral op het smalle bankje zakken deze wel snel af.

6. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Bedankt voor de reacties allemaal!

Ben nu ook aan het kijken naar een Kangaroo, iemand ervaring mee?
    Sowieso alle tips nog steeds welkom!

7. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Kruis de gordels achter de rug van je zoontje, dan passen ze beter. Voor mijn zoon van 2,5 zijn de gordels op de kleinste stand nog een tikje te groot en zakken dan van z'n schouders, maar als ik ze achter zijn rug om even kruis zitten ze perfect!

Deel Deze Pagina