hallo! wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een site of een winkel waar je goedkoop knuffelberen kunt inkopen. wij gaan (van baca, stichting voor kinderen door motorrijders) binnenkort een paar toertochten organiseren waarbij we mogelijk langs instellingen en ziekenhuizen gaan. en dan willen we de kinderen graag een knuffelbeer geven. nu zou het natuurlijk het mooiste zijn om gelijke knuffels te geven. maar ik heb geen idee waar je knuffels kunt inkopen zeg maar. dus misschien kan iemand me helpen, groetjes sim
mag het niet tweede hands zijn? Ik denk nl dat je oproepjes plaatst voor knuffelberen dat je veeeeel opbrengt!
misschien een ijsbeer? zie : http://www.lobbes.nl/products/Poppen%2B ... e/Pluche/3 En misschien bij de Action? Suc6
Kringloopwinkel? Ik heb daar pas 5 knuffels voor 1 euro gekocht. Je moet ze alleen ff wassen (tenminste dat heb ik wel gedaan). Er zitten nog mooie knuffels tussen ook, van de Fabeltjeskrant en gewone beren etc.
of gewoon naar een winkel toegaan en uitleggen wat jullie gaan doen. Wellicht willen ze jullie wel helpen en krijgen jullie de beren met een flinke korting.
dat zou inderdaad ook een optie zijn, maar ik wou eerst eens proberen om een gelijke knuffel te krijgen. heb contact gehad met lobbes, en die boden een korting aan van 20%, dus dat is al positief. het mooiste zou natuurlijk zijn om gesponcerd te worden, dat ze de knuffels schenken en dat wij dan weer reclame kunnen maken voor hun. maar ja, hoe breng je zoiets, ik ben ook helemaal niet thuis daarin
Probeer het eens bij een bedrijf in relatiegeschenken. Die hebben vaak beertkjes die je dan ook nog een bedrukt t-shirt aan kunt geven. Je moet alleen ff opletten of je als particulier mag kopen of dat je een KvK-nummer nodig hebt. Bijvoorbeeld www.igopost.nl Heb ze ff opgezocht: https://www.igopost.nl/is-bin/INTERSHOP ... %20beesten
ik hebnog heel veel knuffels liggen met kaartjes eraan en echt van alles beren, muizen enz. als er iemand in tilburg of omgeving woont mag hij/zij ze wel ophalen. ze zijn echt nog nieuw hoor en in prima staat. heb ze ooit gewonne met de kermis en gekregen voor alicia maar heb er niks aan.
als je ze aan kinderen in het ziekenhuis schenkt mogen ze absoluut niet tweedehands zijn ivm bacterien enz. ik had hier heel veel knuffels liggen en werk in een ziekenhuis, ik wou ze aan de cliniclowns geven voor de kindjes maar die mochten het niet aannemen, alleen nieuwe knuffels.
daar had ik inderdaad al eens iets over gehoord, maar wij hebben binnenkort ws ook een run gepland staan naar een begeleidend wonen voor gehandicapte kinderen, dan zou dit natuurlijk wel kunnen. ik heb gebeld met igopost en ga nu alles op mail zetten, hopelijk willen ze een deel sponcoren, dat zou geweldig zijn! bedankt voor die link, buiten het wel of niet kunnen sponcoren is het inderdaad niet duur. nu kijken of we een potje kunnen aanspreken als het niet mogelijk is, maar ik heb nog steeds goede hoop. voor hen is het natuurlijk reclame aangezien er ws ook pers gaat komen, wordt de naam van een eventuele sponcor natuurlijk genoemd
Je ziet bij heel holland helpt dat veel mensen bereid zijn dingen weg te geven, hopen dat het nu ook lukt!