hoi hoi! Hier nog iemand die gebruik maakt van een gewone agenda! En het schooljaar loopt ten einde en ik ben op ziek naar een nieuwe... normaal gesproken heb ik er wel snel een gevonden maar deze keer is het lastiger. Misschien iemand een leuke tip? Volgende dingetjes moet ie aan voldoen: - een week moet op 2 blz staan. - liefst geen ringband of agenda die hè moet vullen. - niet teveel poespas maar ook niet te saai (standaard kantoor of docenten agenda is niet mijn ding) - een elastiek oid er omheen is handig. Heb er meestal nog een zooi briefjes in verstopt zitten Primera, standaard boekhandel en surfen online leverde helaas nog niet de agenda op. Dank jullie!!
Hier maak ik nog altijd gebruik van een gewone agenda die ik behandel als een soort dagboekje. Ik schrijf er echt alles in op. Maar waarom een schoolagenda? Normale agenda's lopen toch gelijk met het kalenderjaar? Ik kan je denk ik niet helpen. Ik heb altijd een Moleskine.
Dank je! Ik schrijf er dus ook een heleboel meer in. Is ook rampzalig als ik hem kwijt ben hihi. Agenda moet dus 2019/2020 zijn.. omdat ik voor de klas sta moet ik regelmatig al afspraken over een heel schooljaar verdelen.
Hema had een leuke van Pip studio. En ze hebben er natuurlijk meer, net als de Action en het Kruidvat ed. Ik werk ook in het onderwijs, maar heb altijd een hele basic A4 (kalender)jaaragenda. Ideaal: past alles in. Maar je hebt er wel een rugzak voor nodig (bij wijze van ).
Ja, die had ik al gevonden. Ik had er dit jaar 1 vd action maar daar liet na 3 maanden de kaft al van los. Dus ga nu denk ik voor een andere. Maar welke...
Ja.... dat was ook nog een eis.. moet in mijn schoudertas passen hihi! Maar ben verder niet veeleisend..
Ik heb Piens planner. Super fijn. Alleen is dat idd wel een jaaragenda (met elastiek en week over twee bladzijdes). Gekocht bij de boekwinkel. Daar hebben ze bij ons een hele tafel vol agenda’s liggen. Zou daar even gaan kijken.