Ik heb leuke wolky jewel sandalen gezien maar twijfel.. wie wil er even mee denken? kunnen ze leuk onder een jurkje of rok??? hoop op een eerlijk advies.! Hoor graag.. serena
Ik heb gegoogled en sorry, maar ik vind ze echt niet mooi. Dus kan niet met je meedenken of je ze onder een rokje kunnen, ik zou ze namelijk echt nooit aantrekken...
Ik zou ze niet onder een rokje dragen daar zijn ze te plomp voor maar onder een broek zou wel kunnen hoor...
Volgens mij werd er niet gevraagd of we ze mooi vinden maar of we vinden dat ze onder een rokje kunnen :S Ik denkl dat het van het rokje afhangt. Ik zie genoeg dames die dit soort schoenen onder een rokje dragen en bij het ene rokje kan dit wel en bij de andere niet. Als je een sierlijk "frivool" rokje hebt, dan zullen ze er niet bij passen, maar als je bijv een worker achtige rok hebt, met wat grovere details kan het waarschijnlijk wel. Ik moet zeggen ik vind het ook altijd moeilijk om makkelijke/goede schoenen voor onder rokjes en capri's ed te vinden hoor. Succes
Hoi hoi, Wat moeilijk hee, dat je zulke stevige schoenen moet. Ik zou deze persoonlijk iets te lomp vinden onder een rokje. Zat even op de ecco site te kijken. Die hebben wat subtielere, maar toch stevige sandalen die volgens mij wel mooi onder een rokje staan? Vind je dat wat? succes! groetjes
Wat vervelend meid Ik vind het model niet mooi, maar de kleur wel. Hebben ze niet iets in een ander model, wat vlotter? Of iets van het merk Durea, is dat iets voor je?