Schaduwdoeken

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 21 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    We hebben een zeer zonnig riant dakterras. Dat is nu nog net lekker, maar straks te heet. Vorig jaar hadden we 2 parasols en 2 goedkope schaduwdoeken. Die hebben
    de zomerse windstoten niet overleefd

Nu wil ik een grotere vierkante kopen, het liefst in roze.
    Want anders wordt het allemaal zo grijs en zwart.

Maar nu mijn vraag: als ik een roze koop, geeft dat ook roze licht. Ooit een roze
    Rolgordijn gekocht die de hele kamer roze maakte en dat willen we niet.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou een witte kopen.
    Elk kleurtje zorgt voor een ander soort licht.

Chocolat, Angel1980 en Eenkadootje vinden dit leuk.
  3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Mijn ouders hebben zo’n doek in gebroken wit. Dan is dat hele felle van spierwit eraf en alles behoudt zn eigen kleur. En het ziet er sfeervol uit.

Eenkadootje vindt dit leuk.
  4. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Wij hebben een beige, dan lijkt het net alsof je in de schaduw van een parasol zit (geen raar gefilterd licht in een een andere kleur zeg maar). Ik heb hem vorig jaar bij de Kruidvat gekocht, maar de (zware) windstoten overleeft hij tot nu toe prima eigenlijk.

Eenkadootje vindt dit leuk.
  5. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier een in gebroken wit. We zijn er blij mee. Ook nu, want zonder is met dit weer echt niet prettig.

6. abdomen

abdomen Niet meer actief

Ik haak even in op een zijweg... wij willen ook graag zo'n doek. Mag ik vragen waar jullie de doek vandaan hebben? We willen natuurlijk een goede, maar ik zie door de bomen het bos niet meer op internet:p

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik ga kijken voor gebroken wit.

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier via buitenkado.nl. Wij hadden een afwijkende maat nodig. Zij waren veruit het best betaalbaar. Hij doet wat hij moet doen en hangt prima. Hij heeft nog geen storm meegemaakt :) , maar wij bergen 'm bij slechter weer ook gewoon op. Zo blijven je spullen toch langer goed.

Wij hebben een grijze ivm onze andere grijze tuinmeubels. Het is wat donkerder, maar onze tuin is zo groot dat we daar geen hinder van hebben. De kinderen vinden er in ieder geval een heerlijk speelplekje onder.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij hebben een witte, volgens mij bij de tuinland gekocht. Fijne eraan vind ik dat door de kleur jet niet heel donker word.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.861
    113
    Ik heb een soort taupe, volgens mij ook van het Kruidvat en anders de Action, al 3 jaar ofzo, bevalt goed.

Deel Deze Pagina