schaduwen van 3 mannen en 1 vrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Wat ik me nu toch weer mee maak. Ik vond het best eng maar toch ook raar. We zijn dit weekend een paar nachtjes weg geweest en s'nachts toen we gingen slapen en het licht was uit zag ik ineens 4 schaduwen naast me bed staan en het leken echt op mensen. eentje de vrouw stond pal naast me en buigde over mijn buik heen en de andere 3 wat op mannen leken stonden achter haar...ze heeft zich zeker 4 keer over m'n buik gebogen. Ik was er zo van geschrokken dat ik de deken over me heen trok en na een paar minuten waren ze weer weg.

Toen ik klein was heb ik vaker van dit soort "mensen" gezien en dit is dus al heel lang geleden maar ik snap niet echt wat dit betekend en wat ze komen doen? Ik dacht echt dat ik gek werd haha m'n vriend zegt dat mss de baby paranormaal begaafd word ofzo dat ze daarom boven me hangen. Ik ben zelf niet zo van het paranormale ik ben meer van het: volgens mij heb ik een schroefje los zitten:)

Iemand dit ook eens meegemaakt?

2. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brrrrrrrrrr wat eng zeg, ik zou echt keihard gegild hebben :p

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.170
    10.681
    113
    was waarschijnlijk vlak voor het inslapen? Zou kunnen dat waken en droom al wat door elkaar aan het lopen waren (hypnagoge hallucinaties).

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    slapen waren we nog niet want we lagen nog volop ingesprek toen ik ze zag maar ik durfde het eerst niet te zeggen ik denk die verklaard me voor gek. Maar de volgende dag vertelde ik dit aan me vriend en hij had die dag ervoor al wat gezien.

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh bah, dit soort topics moet ik helemaal niet lezen zo vlak voor het slapengaan.. :p

6. Rihana23

Rihana23 Actief lid

19 okt 2011
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt he :$

Ik dacht eerst schaduwen in de zin van achtervolgen ;)

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Oeh bah..ken je niemand in je omgeving die je daar meer over kan vertellen? Een paragnost of zo?

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee helemaal niemand ik zou ook absoluut niet weten wie geweest zijn of wat ze willen. En dan krijg je dan zo'n lollige opmerking van me vriend: ze komen je halen.... ja dat geeft rust :) ik hoop dat het bij deze ene keer blijft. Ik ben al blij dat het niet thuis op de slaapkamer gebeurde maar gewoon in het hotel

9. Morgause

Morgause Lid

12 feb 2012
    15
    0
    0
    creatief bezig zijn
    De menselijke geest is zo goed in staat om patronen te zien, dat we dingen herkennen in bijvoorbeeld schaduwen die er helemaal niet echt hoeven te zijn. Denk maar aan 'het monster naast je bed' dat, als je het licht aandoet, een stoel met kleren er op blijkt te zijn. Met een beetje goodwill is het heel gemakkelijk om er geesten in te zien en jezelf of een ander paranormaal begaafd te denken. Want zeg nou zelf, het is veel prettiger om niet alleen zelf bijzonder te zijn, maar bovendien een structuurgevende bovennatuurlijke wereld te ervaren in een leven dat voor ons mensen nooit compleet te begrijpen valt.

10. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik heb ook zoiets gehad. Zag iemand in het donker door mn kamer naar me toelopen. Ik lag in bed....toen ging die schaduw met zn handen door mn buik en dat voelde ik ook. Toen was ie weer weg. Als ik dit vooraf had geweten was ik doodsbang geweest, maar op het moment zelf vond ik het helemaal niet eng. Gek vind ik het wel.

Dit was trouwens voor mn zwangerschap.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vraagje... hoe zie je een schaduw in het donker?
    Ik denk ook dat het wat anders was...

12. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    #12 Toke, 22 feb 2012
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
    mijn kamer is nooit volledig duister. Niet dat er een lampje brand, maar je kunt wel contouren zien. Je kunt het inderdaad beter een donker silhouet noemen, dat volstaat beter.

13. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Hier geloof ik zelf het meest in. Altijd zijn we opzoek naar het nietwetende om daarvoor een verklaring te geven. Je brein vult dat op met zijn eigen informatie. Zo zie je dingen die er niet zijn.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik zag laatst buiten in het donker ook schaduwen in de lucht die me achtervolgden.

Alleen denk ik niet dat het mensen waren maar dat het aan mijn ogen lag. Nachtblind vermoed ik.

15. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    hehe, ik heb dat juist andersom.. als ik dit zou zien dan zou ik juist hele rationele verklaringen zoeken. "het zal wel een stoel zijn, ik zal wel gedroomd hebben'"

16. ik had het pas snachts...

Ik lag te slapen en ik werd ergens wakker van, toen ik op mijn wekker wilde kijken, stond er een man over me heen gebogen met een hoed op, De kleren die hij droeg leek op het uniform van een boswachter.

En mijn eerste reactie was hem een oplawaai verkopen.
    Dat lukte natuurlijk niet in plaats daarvan sloeg ik manlief :)

Maar de verschijning was al weer verdwenen.

en ik heb 2 x meer een verschijning gezien, 1 keer schoot er iets door de gang, dat ik dacht dat het mijn dochter was, die aan het rennen was, en de andere keer was ik boven aan het zemen toen er iets over de overloop liep.

Wat het inhoudt en of het daadwerkelijk verschijningen of entiteiten zijn weet ik niet.

Ik ben er ook achter dat ik op foto's ook dingen zie.

Ik zou deze dingen liever niet hebben, dus ik stel me er ook niet te veel voor open..
    Maar soms gebeurt het gewoon.

Bang ben ik er niet voor.
    Niet meer in ieder geval haha

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is het in je opengekomen dat je het ook gewoon gedroomd kan hebben en dat je in je droom je man hebt geslagen?

18. princess25

princess25 Niet meer actief

Je moet er in geloven, maar het kan iets van vroeger zijn? Heb wel vaker wat meegemaakt, alleen persoonlijk zie ik zoiets niet. Je moet er open voor staan zeggen ze. Nu speelt er ook ergens iets, kan niet te veel zeggen, maar dat is een stuk enger.
    Een huis waar vroeger een tuchthuis stond. Iemand kan daar enge visioenen zien. Bah. Er zijn nu mensen langs geweest, om rust te creeeren in dat huis. Heel apart. Moest er laatst slapen, maar dit was niet echt prettig. Lampen die aan en uit gingen en de printer die niet aan stond, opeens begon te ratelen. En nee, ik verzin dit niet! Ik weet namelijk niet of ik hier in moet geloven.

19. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik zou gewoon hardop zeggen van Hey ga is weg! ik moet hier niks van hebben hoor, ga maar iemand anders lastig vallen ik wil slapen! :D

20. nee het was geen droom, want ik sloeg door hem heen, en toen raakte ik mijn man.
    Het was een heel raar gevoel dat mijn hand er door heen ging.

Maar goed dat iemand inderdaad denkt dat dit een droom is geweest, kan ik me helemaal voorstellen.

Als dit was gebeurd voor de geboorte van de jongste, had ik ook gezegd dit was een droom.

Maar er gebeuren te veel dingen hier in huis.

Deel Deze Pagina