ik werk nu enkele jaren met het merk kis, voorheen was dit kappers. nu wil ik overstappen op een ander goed, maar ook redelijk goedkoop merk.. vooral de kwaliteit van de verf is belangrijk, de stylingproducten minder... wa vinden jullie goed? denk aan merken zoals o.a.: Affinage Alter Ego CHI Directions Festival Goldwell Hairgum Impression Indola KIS Keune L'oreal Revlon Schwarzkopf Showtime Tigi Wella
ik heb ooit in mijn stage met een merk gewerkt, maar weet niet meer hoe het heet ... de shampoo en conditioners enzo roken erg zoet... iemand die dat herkent? edit: volgens mij was het joico... iemand die daar mee werkt?
Ik snap niet precies waar je nou naar zoekt. Het beste haarproducten merk of kijk je voor haarverf? Maar wat betrefd dat zoete, ik denk dat je het misschien over Fudge hebt.
het gaat me vooral om een goede verf... de stylingproducten vind ik bijzaak, die kan ik evt ergens anders weghalen, van een ander merk.. (die zijn bij de groothandel zo ook wel genoeg verkrijgbaar)
Hangt er vanaf wat je doel is. Het ene merk is goed voor blonderen het ander voor bruin/rood tinten, of donker...
Zelf werk ik om te verven graag met l'oreal majirel. Maar ik denk dat het ook voor ieder persoonlijk is.