vraag over haar verven

Discussie in 'De lounge' gestart door guppie81, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb even geen zin om mijn haar bij de kapper te laten verven, dat kost me gewoon echt teveel geld.
    Ik heb nu highlights en wil mijn haar een tikkie oplichten. Ik denk dat ik voor oplichtende creme ga van guhl of poly.
    Maar, is de kans groot dat mijn highlights groen gaan worden?
    Dat heb ik 1 keer gehad toen ik mijn zwaar geblondeerde haar donkerder wilde maken.
    Verf pakt niet goed op mijn haar, dus ik dacht dat die oplichtende creme wel een uitkomst zou zijn, dat maakt het gewoon 2 of 3 tinten lichter (nu donkerblond).

Als jullie denken dat mn haar wel groen wordt laat ik het wel gewoon uitgroeien, want om de 6 weken bij laten werken bij de kapper vind ik echt heel erg zonde van mn geld...

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

je haar word alleen groen als je van licht naar donker gaat zonder een rooie tint erin!
    Je moet alleen met oplichten letten dat het niet te geel of oranje word licht aan je ondergrond
    Succes ermee

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ben bang dat je haar er idd niet mooier op gaat worden en je een of andere vage kleur krijgt.Kun je niet naar de kapper om het in een kleur te verven en het daarna zelf bij te houden? Zo heb ik het gedaan.
    Rood,verf met roodtint er overheen kan wel,dan worden je highlights wel wat feller.

4. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik verf het ook nooit bij de kapper, vind ik zonde. Maar ben ook niet zo bang uitgevallen. Als het mislukt gooi ik er wel weer wat anders overheen. Oplichtende creme kan volgens mij ook geen kwaad. Het zal misschien iets lichter worden

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

highlights bij de kapper kost iets van 20 euro.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    niet bij mijn kapper, 50 euro helaas. En als ik ze wil laten bijwerken gaat me dat weer zoveel kosten. Kappers zijn hier allemaal zo duur.

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Anders probeer je deze kapper eens. Is een thuiskappercentrale, met goed opgeleid personeel. Scheelt meer dan de helft in de kosten.

http://www.mobella.nl/

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik denk toch dat ik de oplichtende creme ga proberen. Het kan zelfs op zwart haar, dus dan zit er geen blondeer in lijkt me...
    En als het groen wordt kan ik alsnog naar de kapper gaan!

9. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

oplichtende creme zit denk ik wel blondeer of in ieder geval een hoogpercentage waterstofperoxide.

mar ik zou het gewoon probren dan weet je meteen of het je lukt of niet als je het nooit probeerd dan weet je het ook niet!

succes

Deel Deze Pagina