Dan denk je dat je bol. Com wel kan vertrouwen. Defecte camera retour en plots alle witte op... Na goed dan maar een zwarte... Maar nee die krijg je niet want die komt van een andere leverancier!!! Wtf! Al een speciaal hoesje aangeschaft enzo... En je gespaarde air miles kan je wel op een cadeaukaart krijgen maar meer ook niet... Alsof je er ooit nog wil bestellen! dit overkwam dus mijn moeder. BAH!
Vertel mij wat. Hier alleen een probleem met een buggy. Zijn wel een maand of 3 bezig geweest. Toen gingen ze hem maken. Was de buggy eerst weken weg. Kreeg ik hem eindelijk terug. Hebben ze hem niet gemaakt. Maar het defecte onderdeel er gewoon bij gedaan. Alsof ik hem zelf ff onder de naaimachine zou kunnen leggen. Weer een heel gedoe. Maar toch eindelijk mijn geld terug gekregen. Al ging het niet van harte. Ik bestel er ook niks meer. Als je zo met je klanten om gaat.
Hier hetzelfde gezeur gehad met een traphekje. Traphekje ging kapot (gekocht bij bol.com) binnen een jaar. Gebeld, foto's opgestuurd en dat was toch eigen fout. Volgens hun had zoon te hard aan de traphek getrokken waardoor de spijlen er tussen los kwam te zitten. Ik heb aangeven dat ik dit een belachelijke reden vindt. Een traphekje is voor de veiligheid van het kind. Zelfs al had hij er hard aan getrokken (niet gebeurd gewoon dagelijks gebruikt, open en dicht) dan had die daar tegen moeten kunnen en zeker niet binnen een jaar kapot moeten gaan. De lijm liet gewoon los. En hij kan als hij zou willen nu gewoon de balkjes er tussen uit trekken en er tussen door gaan. Belachelijk. Ik ben klaar met bol.com
Ze heeft de camera al opgestuurd... Kijk dat je als zelf fout besteld en gaat ruilen dat je dan een tegoedbon krijgt okee... Maar hun hebben gewoon een defect product verkocht en dan gaan ze zo met hun klanten om!.
Hier een flessen rekje besteld kreeg een hele andere thuis gestuurd dan die op de afbeelding die we dachten te bestellen! Bestel er nooit meer niks!
Heb ook wel eens wat raars meegemaakt daar. Laptop kwijt in de post! Ja mevrouw, kunnen wij ook niks aan doen. Uiteindelijk kunnen annuleren en bij de Mediamarkt alsnog gekocht.
Ow ik ind de service juist super bij bol.com! Nog nooit iets te klagen gehad daarover. Wij hebben juist steeds gezeur bij de mediamarkt
Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen met bol.com, maar in dit geval zou ik enorm op mijn tenen gaan staan... Dit hoort gewoon bij geen enkele winkel te gebeuren. Online of niet...
Ook geen gezeur gehad mett bol.com (ook niet bij mediamarkt trouwens. Altijd netjes de spullen gekregen zoals het hoort en zonder gebreken, dus verder ook nooit contact hoeven hebben met de klantenservice. Wel heel raar dat een groot bedrijf als bol.com zo met zijn klanten om gaat..
Ik zou het eens op facebook zetten. Meestal krijg je dan eens 'Wat naar dat dit zo verlopen is. Kun je ons je privégegevens en bestelnummer doorsturen in een privébericht? Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.' of iets dergelijks. Meestal is er dan een stuk meer mogelijk..
Hier ook geen slechte ervaringen met bol.com. Over de winkeltjes die hun producten aanbieden via bol.com kan ik niks zeggen. Maar als je via zo'n winkeltje iets koopt, dan heb je volgens mij verder met hun te maken en niet met bol.com. Bol.com is slechts de markt waarop die winkeltjes hun waar verkopen.
Ik bestel ook al jaren zonder problemen en heb ook al diverse keren dingen teruggestuurd zonder toestanden
ik ook bellen naar bol.com waar me geld bleef, had een xbox terug gestuurd. die was dus zoek geraakt, gelukkig had ik het bewijs, dat op moeten opsturen. bah wat een gedoe
Ja ik heb het op hun fb pagina gezet en op Twitter. Geen reactie gehad! Mn moeder vroeg ook gewoon : wanneer krijgen jullie de witte weer binnen dan? Zegt die miep: ik zie alleen staan dat hij er niet is.... En daar kon ze t mee doen. Bah! En dat voor zo'n groot bedrijf! Mn moeder wad helemaal blij met t ding want hij kon ook gelijk foto's mailen enzo. Maja...