Ik ben helemaal verontwaardigd! Zit ik namelijk vanmiddag op marktplaats.nl rond te kijken, zie ik een advertentie van een 3 maanden oude baby staan! In het verhaal staat dat de ouders er niet meer voor kunnen zorgen en dat ze hun kind daarom voor een kleine vergoeding aaanbieden....... Klinkt als een grote grap want je wil er toch eigenlijk niet bij nadenken dat iemand echt z'n kind verkoopt! Heb er een naar gevoel van gekregen. Bah.... Gr Prima ps heb het natuurlijk bij Marktplaats gelijk aangevinkt als 'niet oké' want grap of niet, deze advertentie moet er gewoon af!
Was te verwachten... de advertentie is al weg! Da's nou jammer anders hadden we allemaal een bod kunnen uitbrengen!
Heb zoiets al es eerder gehoord/ gelezen, geloof dat het toen een flauwe grap was! Wel belachelyk hoor!
Dit soort grappen zijn eerder op marktplaats geweest en het bleek toen ook om een grap te gaan. Een ouder broertje had genoeg van zijn zusje. De kinderbescherming is toen zelfs naar die mensen toegegaan. Ik zou dus zeker melding maken want dit is ziek!
is niet de eerste keer dat dit gebeurt, er wordt met grote regelmaat kinderen , echtgenotes, zusjes ed aangeboden.. -------------------------------------------------------- bij deze biedt ik mn schoonmoeder aan, bemoeizuchtig en vervelend, gratis af tehalen
ik heb ook nog een schoonmoeder in de aanbieding en daar krijg je gratis een schoonvader bij ! deal or no deal ? koopje toch ? en als megaklapper ook nog eens gratis een inwonend zwagertje er bij ! u kunt reageren via een mail (staat rechts onder in) L.sybje
normaal gesproken gaat er een mailtje naar diegene zijn provider toe en wordt zijn abbo geblokt ook blokt marktplaat het ip nummer van diegene maar een boete oid mag van mij ook wel en als dit serieus is dan hebben die mensen wel hard hulp nodig