Ik heb ook nog wat in de aanbieding. Gratis buren af te halen. U krijgt er ook nog een inboedel bij! Gr Vera
dit komt vaker voor inderdaad te ziek voor woorden. maar ik vind veel dingen die daar aangeboden worden te ziek voor woorden. je bied toch ook geen andere levende dingen aan op zo'n site? dat is mijn idee dan
Hoe bedoelje, worden er ook huisdieren en dergelijke aangeboden dan? Pff... ik snap zulke grappen niet geloof ik ...
Ik heb mijn 2 kittens ook bij marktplaats vandaan hoor... Ja, er kunnen inderdaad verkeerde mensen op reageren, biedt je huisdier dus nooit gratis aan maar vraag er altijd een vergoeding voor! Verder worden huisdieren over het algemeen opgehaald dus kun je ze ook eerst nog zien.
Een kennis bood er eens jonge poesjes aan en kreeg allerlei schunnige reacties! Je moet echt op alles letten!
Hoe bedoel je dat je ogen zijn open gegaan? Ik denk dat marktplaats een redelijk goede uitkomst biedt, ookal komen er veel idioten opaf. Mensen kunnen hun honden of katten ook gewoon verzuipen of aan een boom binden, uit de auto gooien en noem maar op. Geef mij dan maar marktplaats waar gelukkig ook een hoop normale mensen kijken voor een huisdier. En met een beetje mensenkennis en het geld vragen voor een dier zeef je de echte idioten er al redelijk uit.
inderdaad, markrplaats biedt veel dieren een nieuw goed huisje! Onze vorige hond hadden we er vandaan en ook al eens een kat weg moeten doen, die heeft echt een goed nieuw huis via marktplaats gevonden. Overigens mijn paard kwam ook van marktplaats evenals onze vogels en allemaal gezond
wij hebben via het labradorforum toen een actie gestart tegen markplaats. het ziet er van de buitenkant goed uit maar geloof me het is echt erg. de meeste beesten worden maar door en door gefokt puur voor het geld en daarna aangeboden op marktplaats. juist omdat mensen het willen. mijn hondje en alle hondjes uit dat nest en bij hen waren ernstig ziek
das balen steenbokje, gelukkig zijn de meeste dieren wel gezond. echter, een actie er tegen starten helpt niet, wou je de kranten ed ook gaan verbieden dan ...
die actie heeft bekendheid van de problemen gegeven en daar waren we toen al blij mee en mijn hondje is ook mijn alles hoor
helaas bestonden er twintig jaar geleden al dit soort broodfokkers, onze allereerste hond kwam daar ook vandaan en die adverteerde in de krant. En nu 20 jaar later bestaan ze nog steeds, je doet er zo weinig aan, mensen moeten gewoon zelf goed kijken waar ze iets gaan kopen, maar dat is ook met auto;s, fietsen ed, met alles. echter, een site speciaal voor het aanbieden van schoonmoeders zou vast goed lopen