schandalig of gewoon nep?

Discussie in 'De lounge' gestart door prima, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:) :)
    nou dan doe ik toch liever mijn moeder
    schoonmoeder is ook niet altijd even leuk maar moeder is erger :rolleyes:

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Precies wat Lentefee al zegt, zulke mensen hou je toch. Heel erg jammer dat er mensen zijn die zo weinig om dieren geven en eigenlijk alleen maar aan de financiƫle kant denken en niet aan de gezondheid van de dieren. Toch blijf ik erbij dat er ook een heleboel dieren zijn die op deze manier een goed huis vinden. Ik weet dat een paar weken geleden een van de meiden hier een doos langs de kant van de snelweg heeft opgepikt met daarin een aantal kittens van een week of 4 en de moederpoes... Daar kan ik dus echt kwaad om worden! Als je geen nestje wil, zorg dan dat je kat gesteriliseerd wordt of begin gewoon helemaal niet aan dieren! Een van de kittens die ik heb komt ook bij een huis vandaan waar ze niet goed verzorgd werd. Ik kreeg haar met 8 weken en ze had verschrikkelijk ontstoken oogjes, was heel schuw en nog helemaal niet ontvlooid of ontwormd. Ik heb haar heel snel meegenomen omdat ik het zo verschrikkelijk zielig vond! Ze vroegen 100 euro voor haar.. Ik heb die 100 euro betaald en ben heel gauw weer weggegaan. Kitten heeft me helemaal opengehaald onderweg (zat in een doos), zo bang was ze. Heb de oogjes behandeld, en heb haar ontvlooid, ontwormd en laten inenten. Ze is nu, na 4 weken een hele lieve aanhankelijke kitten en helemaal gezond. Die 100 euro die ze er voor vroegen meer dan waard dus! Ben in ieder geval heel blij dat ik haar bij die mensen weggehaald heb :)

3. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Sorry maar ruil niet mee, komt mijn schoonmoeder dichter bij denk ik..
    Nu zit ze veilig ruim 50km verder :confused: :)

Deel Deze Pagina