Ben 2 october uitgeteld en weet niet of ik die dunne broekjes en truitjes kan kopen.... De eerste tijd ben je toch binnen maar moeten het naderhand geen dikke kleren zijn? Alles wat je koopt is zooo dun of niet? Graag mensen met ervaring die rond dezelfde tijd waren uitgerekend, alle tips zijn welkom natuurlijk! Groetjes Cindy
hey cindy ik ben eind aug uitgerekend. en keek ook al een beetje naar dikere kleding maar dat is in de hele klein maatjes in de broekjes haast niet te vinden.dus ik doe straks als het kouder is gewoon een majo onder te koude broekjes. en onder te koude shirtjes en lange mauwen romper of vestje
Ja dat dacht ik ook al, mischien moet het nog komen de dikkere kleding het zijn volgens mij ook allemaal zomerkleding..... Is moelijk want je weet niet wat voor een weer het is.....
Als je met die kleine naar buiten gaat zit hij/zij ook lekker nog ingepakt in een voetenzak of kinderwagen bak met dekentjes etc. En je kan hem/haar idd nog een mayootje aan doen. Dat heb ik wel gedaan bij mijn 2e die in december geboren is. Je kan ook denken van ik koop niet teveel nu dan heb je iig wat dunnere kleertjes voor t geval het nog warm is (ik ben 12 oktober geboren in een hitte golf ) en dan kan je straks nog wat meer kopen in grotere maten. Heb je dan ook nog shop plezier Maar wat je ook kan doen is een soort van skipakje kopen als jasje (zo een wat lijkt op een boxpakje maar wat zo dik is als n jasje). Ik weet niet goed hoe die dingen heten. Maar ik heb dat op den duur voor die van mij ook gekocht en ze zijn echt ideaal. Die zullen ze nu nog niet hebben maar tegen de tijd dat je kleintje komt vast al wel. Beetje goed rond kijken wat jou het handigst lijkt
Dank je.... Ja ik heb nu alleen wat broekjes gekocht voor binnen te dragen maatje 50/56 en dunnere truitjes want je weet het nooit natuurlijk voor hetzelfde wordt ze vroeger geboren! Heb ik dan alleen maar dikke kleren... Is moeilijk vindt ik!
hier in de wintermaanden ook relatief wat dunnere kleertjes aangehad. Mijn ukkie heeft het al heel snel warm en binnen staat natuurlijk lekker de verwarming aan. Als je naar buiten gaat is je kindje bovendien helemaal ingepakt met dekentjes, voetenzakken en mutsjes, dus komt helemaal goed!
ik ben begin sept uitgerekend en heb het kleinste maatje al wel gekocht, maatje 62/68 wacht ik echt op de wintercollectie die komt in de meeste winkels eind juli binnen. ik (wij) moeten dus nog even geduld hebben met shoppen...
heb wat setjes gekocht waar een vestje bijzit in de maat 62/68 in de kleinere maten idd moeilijk wat te vinden..
Ik zie dat je een meisje verwacht! Gewoon lekker broekjes kopen en als jij denkt dat het te koud is kan er makkelijk een maillot onder. Die zijn niet duur bij de Hema bijvoorbeeld. Die hebben ze eind van de zomer wel weer! En over een shirt kan een vestje enz enz.. Laagjes zijn sowieso wel lekker, kan je iets uitdoen als ze het warm heeft. Mijn dochter heeft het erg snel warm namelijk.
zou niet te veel kopen, want je krijgt straks ook nog een berg van de kraamvisite. Esmee is van November en ik had wat broekjes en shirtjes met lange mouwtjes.
Dank jullie voor de tips. Heb nu alleen wat dunnere broekjes en shirtjes inderdaad en wat vestjes, moet alleen nog wat rompertjes....vraag me nu alleen af wat is makkelijker met lange of korte mouw en hoeveel?
Ik zou van allebei wat kopen. Lange mouwen heeft Mick eigenlijk altijd aan. Soms met een shirt met lange mouwen en soms met korte mouwen (staat ook stoer). Nu heeft hij geen rompers met lange mouwen aan (natuurlijk). En inderdaad; je krijgt nog heel veel, dus koop zelf niet te veel. Ik weet dat het leuk is om dingen aan te schaffen en dat moet je ook vooral doen als je iets leuks ziet (en je hebt het geld ervoor), maar mocht je van iets toch uiteindelijk te kort komen, dan is dat snel gehaald toch? Waar je nooit genoeg van kan hebben; hydrofielluiers. Ik gebruik ze overal voor. Ideaal. En wat betreft je eerste vraag; kindjes kunnen heel goed veel laagjes hebben. Als t te warm wordt kun je het makkelijk aanpassen en andersom ook. Dus niet te druk overmaken, t vindt vanzelf zijn weg. Geniet nog van je zwangerschap!
Eva heeft vooral rompers met spaghettibandjes aan van de Hema (ze hebben ze geloof ik ook bij Prenatal). Ziet er leuk uit, is makkelijk met aandoen (Eva heeft een hekel aan haar bovenlichaam aankleden ) en de kleding erboven pas ik aan aan het weer.
Wij waren trouwens de eerste week binnen, daarna gingen we gewoon naar buiten. Maar je kindje pak je dan toch altijd goed in. Dus voorlopig kan het best met dunne kleertje en evt. een maillot eronder. Ik zou vooral niet teveel kopen, veel te leuk om straks met de kleine te gaan shoppen .
Zo denk ik er ook over. Ik ben in november uitgerekend en wacht voorlopig nog even om 'echte' kleertjes te kopen (rompertjes etc heb ik al wel wat). Gister nog even in de prenatal geweest kijken voor een kamertje, maar dan loop je ook langs al die leuke kleertjes en dan is het nog wel heel moeilijk om niets mee te nemen... Vanaf augustus/september zijn er wat warmere kleren te krijgen en dan zorg ik voor een mooie basisuitzet. Ga er vanuit dat we ook nog wel een hoop zullen krijgen..!
Jaaa ik wacht nu ook totdat ik de kleine heb want je kunt alles wel kopen.. krijg nu al veel van mijn moeder trouwens heb zelf niet zoveel gekocht alleen laatst waren de kleertjes bij de hema afgeprijsd en toen kon ik ze niet laten hangen.. Ga nu alleen nog wat rompertjes kopen die oet ik wel kopen en voor de rest krijg ik nu weer de kamer waar ik me mee kan amuseren haha..