Heb zon vacht kleedje op de grond liggen in de babykamer maar is geen echt schapen vacht maar meer zon immitatie vachtje. Nu is hier net een vieze luier op gevallen en zou ik hem graag willen wassen. Op het label staat niet wassen.. Maar zal dit op geen enkele manier kunnen ?
Oohhh lastig.. Ik zou hem zelf op lage toeren en lage temperatuur in de wasmachine doen. Maar kan me voorstellen dat dan de 'haren' er misschien wel uit gaan ofzo?
Ik zou het ook gewoon proberen in de wasmachine Eventueel eerst ff hand wasje ivm de vieze vlek en daarna op koude was met weinig toeren
Ik heb zo'n vachtje eens gewassen en toen kwam het eruit als een grote vilt-mat Heb ik weg kunnen gooien. Maar het was volgens mij wel een echte wollen (weet niet meer zeker). Als je het toch wil wassen, probeer gewoon koud programma zou ik zeggen. Als het mislukt is dat jammer, maar anders zou je het ook weggegooid hebben toch?
ik zou hem in bad wassen, flink wat wasmiddel ofzo erbij en goed uitspoelen... en dan heel lang te drogen hangen ik heb zelf ook zo'n ding en was die dus altijd in de zomer zodat hij buiten zo droog is...
Ik heb die van de Ikea van 10,- al een paar keer op 30 graden gewassen en zelfs in de droger gegooid op lage temperatuur. Heb er ook een keer 1 gewoon late drogen, dat gaf minder goed resultaat..