Mijn dochter is echt mega soepel in de heupen, vraag me af of dat wel goed is. De beentjes kunnen alle kanten op. Ze kan sinds kort zelfstandig zitten en doet dit door op haar buik te liggen dan doet ze de beentjes naar de zijkant, zodat de in de split ligt zeg maar en dan gaan de beentjes zo verder omhoog totdat ze schuin naar voren steken en dan duwt ze zich met haar armpjes omhoog (beetje moeilijk omschreven) Volgens mij hoort een baby toch niet zo te gaan zitten. Is dit herkenbaar voor iemand?
Zo ging mijn dochter ook zitten in het begin. Nu steeds vaker gaat ze niet via die splitmethode die jij beschrijft, maar nu duwt ze haar heupen naar één kant. Dus ja, herkenbaar! Gewoon erg lenig, zo stopt mijn dochter ook haar tenen met gemak in d'r mond, en kan zelfs klap-eens-in-je-voetjes maar ik maak mij niet zo'n zorgen over de flexibele heupen. Maar als je je zorgen maakt, vraag het CB ernaar?
Ja mijn dochter legt d'r benen gewoon in haar nek en dat klap eens in je voetjes kan ze ook. Thnx voor je antwoord, is mijn dochter iig niet de enige haha. Zal eens overleggen met het CB inderdaad. Maar vroeg me ook af of mensen dit herkennen.