Hoi meiden, ik heb juist eea gegoogled en het werkt dus ik wil dit even met jullie delen! Mijn Tobi kon niet meer in slaapstand. Aangezien we binnenkort naar Italie op vakantie gaan is dit natuurlijk wel een pre. Bij mij was een boutje dat een beetje verschoven was en hierdoor de slaapstand blokeerde. Ik ben er in totaal 10 minuten mee bezig geweest. Het meeste werk was om de onderkant er vanaf te schroeven Dus ik zou zeggen... doe er je voordeel mee!
had ik dit maar geweten voordat wij onze tobi lieten repareren door maxi cosi... had een hoop geld gescheeld.. maar ik ga de tip onthouden voor de volgende tobi
Heb je ook iets voor het niet meer goed opengaan van de gordeltjes?? Jeetje ik trek me elke keer een ongeluk!
Sassie, ik denk dat je dan ook naar die bout/dat pinnetje moet kijken. Bij ons ging ie niet in slaapstand en deed de gordel het niet meer goed. Dit was nadat ik het stoeltje uit de auto had gehaald om schoon te maken. Waarschijnlijk is toen die pin los geschoten. I was namelijk niet zo sterk Toen mn man die pin terug had geduwd deed alles het weer goed.