Wij hebben een kinderwagen gezien die we beide erg mooi/functioneel vinden. Nu vinden we de donkerblauwe kleur het mooist, maar we weten het geslacht van ons kindje (uiteraard) nog niet. Kan een donkerblauwe kinderwagen voor een meisje? Of is het toch handiger om voor een andere (lichtere) kleur te gaan?
hoi Ik zou ook gewoon doen, wij hebben een antraciet grijze wagen en zwarte buggy voor onze meisjes. met kleur maken we het toch meisjes achtig
Ik heb een jeans demin wagen en die heb ik ook al gekocht voor ik wist wat het werd! ik vind het prima kunnen voor zowel jongen of een meisje. Gewoon bij een meid een leuk dekentje er in
Wij hebben een knalblauwe... en toch hebben er al zeker drie meisjes in gelegen En wat al is gezegd... gewoon duidelijke kleur deken er over... en je weet toch duidelijk wat het geslacht is.
Ik vind elke kleur voor elke geslacht kunnen op knalroze bij een jongen na dan.. Donkerblauw is denk ik altijd goed.
nee knalroze niet voor een jongen......pffff....ghehehe heb ik wel! maar meer omdat we geen nieuwe wagen kunnen kopen...en gewoon gemakkelijke wagen die fijn rijdt....
Kan prima hoor! Wij hebben een turquoise kinderwagen gewoon omdat wij het een mooie kleur vinden, maar daarin een roze hoeslaken over het matrasje en een lief rood dekentje met roze bloetjes. Hardstikke fleurig en toch ook meisjesachtig zo!
Bedankt voor de reacties! Dan wil ik denk ik donkerblauw! Begon toch een beetje te twijfelen door al die geslachts gerelateerde kleuren. Ze hebben hem ook in lichtgrijs, maar ik vind de donker blauwe zo mooi!
Kan makkelijk. Mijn dochter lag in een roze wagen met een roze mutsje en ze vroegen nog steeds ze of een jongen of meisje was.
Ja hoor, donkerblauw kan prima! Hebben wij ook gekocht voordat we wisten wat het is. Anders een roze dekentje of andere vrolijke kleurtjes erbij, en tis zo een 'meisjes-wagen'!
Veel handiger zo'n neutrale kleur... dan maakt t niet uit en ook handig voor wanneer een 2e bijv. een ander geslacht is. Hier ook een donkerblauwe/spijkerstofprint en we weten niet wat het wordt
wij hebben de joolz jeans besteld kan prima voor beide vindt ik en als t een meid wordt combineer ik hem leuk met fuchsia
Kan prima hoor! Lekker een roze hoeslaken en een lief dekentje erin. Roze mutsje op en je ziet duidelijk dat het een meid is
Hier ook voor een blauw/paarse wagen gekozen toen we het geslacht nog niet wisten. Het werd een jongen en nu een meisje. Kan prima vind ik!
Wij gaan ook voor een (jeans) blauwe en weten al dat het een meid wordt. Vind het met een roze dekentje of assecoires hartstikke mooi voor een meisje!
Kan toch prima.. Een knalroze wagen voor een jongen zou ik dan misschien niet doen.. Mits je hem natuurlijk al had en geen nieuwe wil kopen Dan ist ook weer anders.. Maar donkerblauw is hartstikke neutraal vind ik..
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Donkerblauw kan prima voor allebei! Ik zou alleen nog even wachten met bestellen gezien je zwangerschapsduur Succes met oriënteren en de voorbereidingen