Hallo allemaal, Vraagje: Ik ben vorige mijn bij de gyn geweest omdat ik 6 maanden na mijn miskraam (nog) niet zwanger was en bang was dat er nog iets "achtergebleven" was. Bij de controle was er iets zichtbaar maar geen zwangerschap bleek later na testen. Nu ben ik vorige week weer op controle geweest en was alles netjes verdwenen, is waarschijnlijk een vochtblaas geweest. Aangezien het precies rond mijn eisprong was kon zij zien dat er een eitje zat dat binnen 2 dagen moest gaan springen. Nu temperatuur ik en is mij eisprong rond dag 25/26 geweest terwijl die echt altijd rond dag 20/21 is. Ik heb altijd een cyclus van 33 dagen. Hoe moet ik dat nu zien...moet ik dan ook rekening houden met een langere cyclus of kan je dan gewoon testen na dag 33??? Wie o wie kan mij iets vertellen! Bedankt!!!
Je kan pas testen op dag 39/40 nu...iets langere cyclus, maar dat kan wel met je miskraam te maken hebben nog. Misschien trekt het wel weer bij. Succes!
Ja zou kunnen, maar ik heb nu al 4 maanden een cyclus van 33 dagen..dus opzich wel ineens raar! maargoed niets is zo vreemd als een menselijk lichaam heb ik wel gemerkt de laatste maanden! Bedankt voor je reactie!