Ik sla echt stijl achterover van de beschrijvingen... hoe kun je nou niet weten hoe de wasmachine werkt? Maar veel dingen zie ik ook als 'loslaten dames'. Alleen bij bloed en rook ingrijpen dus.
Van de week nog 2 momentjes. Laptop tas kwijt, normaal zoek ik wek mee maar had ditmaal baby aan de bv. Hij zoeken... Even later, ik denk dat hij gestolen is! Ik kijk even om mee heen en zie hem vanaf de bank liggen! Gisteren weer iets kwijt en weer de conclusie hij is gestolen! Ben weer niet wezen helpen en vermeld dat mij het hoogst onwaarschijnlijk lijkt dat men dat ene object wat hij zocht zouden stelen. Soms als hij iets kwijt is ligt het bijna voor z'n neus. als het een slang was had hij je gebeten. Kan er wel om lachen
TJa dat zou mij dan echt weer niet boeien haha.. Hij is een volwassen man dus kan best zelf inpakken.. Gelukkig kan mijn vriend dit wel, maar alleen voor zichzelf, de rest regel ik wel dat scheel weer frustraties. Ik las ook iets over open kastjes en laatjes.. Hier ook heel bekend, tja ik roep hem (heel kinderachtig) gewoon terug. Ik wacht tot hij net zit en dan zeg ik.. vergeet je niet iets? Het gaat nu al een stuk beter haha '(zelfde met het licht uitzetten)
Heel griezelig, maar ik schijn tot de laatste punaise te weten wat er in mijn kot is. Echt alles weet ik, van de zonnebril van vorig jaar, tot zijn boek dat hij 2 weken aan het lezen was. Sta er zelf versteld van soms, magische heksenkrachten denk ik. Manlief is soms ook verbaasd over. Zo van "schat waar is mijn zonnehoedje, dat ik 1x per jaar draag" antwoord "kijk eens in de linkerkleerkast op onze slaapkamer, 2e vak van boven, linksachter je sokken onder de zakdoeken" enne BINGO. T zesde zintuig
Ok.. Nu hebben we al twee jaar een hond, die krijgt al twee jaar smorgens een boterham met smeerworst... Vraag ik net aan Vl. Smeer jij effe een boterhammetje voor d'r als je wilt.. Vraagt ie: ok wat moet er op en waar vind ik dat..... Hahahahahahaha Wel een knap moment... Boven gaat het geluidje van de wasmachine zegt Vl. UIT ZICHZELF: zal ik het even in de droger doen schat? Heb serieus een minuut niks kunnen zeggen... Sprakeloos! Een historisch moment!!
Gelukkig geen probleem mee behalve dat mijn man niet zo goed weet te combineren met de kleding van mijn dochtertje dus ik zeg altijd als je het niet weet trek dan een jeans bij haar aan met een shirtje die je leuk vindt....klaar!
Doe ik tegenwoordig ook! Gisteravond nog liggen er ineens lege verpakkingen in de koelkast of een pak koekjes in de kast die dan voor 3/4 uit de verpakking ligt. Logica van Vl.? Dat is makkelijk als je de volgende keer een (uitgedroogd) koekje wil pakken dan hoef je niet eerst die rotverpakking er af te halen.
Ik kwam er gister achter dat ik soms ook niet duidelijk genoeg ben. Ik irriteerde me al weken mateloos dat mijn man zijn spijkerbroeken maar bij de gekleurde was blijft doen, terwijl het donkere was is... Wat blijkt nu? Hij dacht dat de donkere was alleen voor zwart bedoelt is... Ahhaaaa.... Geen onwil dus, maar gewoon gebrek aan kennis Sinds dit topic er is, is ie zich er trouwens wel heel bewust van dat ie echt vaak aan mij vraagt waar alles ligt... Hij zegt nu elke keer: dat ga je zeker weer op internet vertellen he?
Ooooh, hier ook gisteren thuis hoor. Alles werd gevraagd en dan zat ik nog na te denken en dan nog een keer vragen. Hallooooo!! Even geduld ja, mijn hersenen werken nu niet zo snel. Ik heb het idee dat hij nu spiegelend gedrag vertoont om te laten zien hoe irritant ik blijkbaar kan zijn de laatste maanden.
Mijn schat heeft een verslechterd reukvermogen: "Schatje, ruik eens, kan deze broek nog?" - Eh ja hoor, whatever, voor een dagje kan het nog wel, hoe lang heb je hem al aan? "Een paar weken" - NEE DAT KAN NIET, JEMIG, IN DE WAS ERMEE "Maar mijn andere broek is er VOLGENS MIJ nog niet uit" - Oh? Volgens mij wel, mja, geen idee, je hebt nog wel meer broeken "Waar dan? Die zitten allemaal niet fijn" Ja daahaag, elke keer gaan we naar de C&A, Zeeman, Henk of wat voor winkels dan ook, kleding shoppen voor hem, en na iets 1 à 2x aangehad te hebben, zit het allemaal niet fijn meer - terwijl hij er elke keer een klap geld aan uitgeeft en het fijn vind zitten. Ik kan daar zo boos om worden, hè? Je doet met 1 broek potverdikkiedorie niet langer dan DRIE DAGEN! Dus je zorgt maar dat je zeker vier goede broeken hebt die je aan kunt! Ben ik duidelijk? :x
hahaha, adem in, adem uit Ik heb vorige week ook weer twee korte en twee lange broeken gekocht met ml. Eens kijken hoe lang het duurt voor hij zegt: ik heb helemaal geen broeken
Ja maar, dat is toch belachelijk? Ik doe zijn kast open en ik zie gewoon een stapel van zeven broeken liggen - hoe kunnen die allemaal iets mankeren, wetende dat we er zeker drie ongeveer twee maanden geleden hebben gekocht???
Nee, daar toevallig niet. Daar kocht ik 2 broeken voor hem en die zaten perfect voor twee tientjes ofzo. Ben zelfs nog een keer gaan ruilen omdat hij zelf niet naar de Zeeman wilde (image issue). Vervolgens gingen we naar de herenafdeling van de C&A en koopt hij voor 120 euro een zooi broeken (stuk of 3, 4 als ik me niet vergis), nieuwe shirts, korte broeken, truien en andere kledingstukken die hij voor zijn gevoel 'broodnodig' had en 2 maanden later heeft hij spontaan ineens nog maar 2 goede broeken???? I call that bullsh.... ! :x
Ja, dat zou de oplossing zijn... Echter heb ik een vent die liever 1800 jaar in dezelfde spijkerbroek loopt, dag in, dag uit, dan dat hij even opnieuw naar een winkel gaat. Ik heb hem die ene dag mee moeten slepen naar de herenafdeling van de C&A, en na het 1x bekijken van een shirtje dat hij niet mooi vond, wilde hij alweer naar huis, dus de energie die ik er in steek om mét hem te gaan winkelen is vele malen groter dan dat ik zelf even de winkel in ga en iets voor hem uitzoek (incl. het risico dat ik terug zou moeten om te gaan ruilen). De ergernis wanneer hij zegt dat 'hij niets heeft' is onvoorstelbaar groot ook. Ook is het een type dat vandaag zegt: he bah, dat shirtje vind ik niet mooi en doe ik niet aan; om vervolgens de shirtjes die hij dan wel mooi vind een maand later links te laten liggen en dat gehate shirtje zo'n vijf dagen per week aan zou willen. Ik ben echt zo blij dat hij elke dag doucht, verdere goede lichaamshygiëne heeft en een kantoorbaan mét airconditioning. Anders zou het écht te ranzig worden
Nu zegt hij: ja, ik weet niet precies wat er mis mee is, maar ik heb gewoon twee favoriete broeken. Tjongejonge... Nou, ik heb zeshonderd favoriete broeken; je doet het er maar mee en je maakt maar opnieuw kennis met je broeken die totaal niks mankeren en volkomen perfect op de stapel in je kast liggen te liggen!