'schat, waar liggen mijn sokken??'

Discussie in 'De lounge' gestart door eef80, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Mijn vent is zoooooo geordend :D
    Ik hoef straks echt niet bang te zijn dat de kleine een fout setje kleding aan heeft. Dat weet hij perfect te combineren hoor!

2. eef80

eef80 Niet meer actief

De setjes maken voor mijn kinderen gaat misschien nog wel. Hoewel hij dat verdorie toch ook kan?!! Hij weet mijn 1 jarige serieus nog in een romper maat 68 te proppen die op de stapel ligt om op de berging te gaan.
    Maar ik ben er na 10 jaar een beetje klaar mee dat ik alles regel en dat de vraag naar mij sneller gesteld is dan het verder kijken dan je neus lang is.

O ja,,,nog een heel erge vergeten,,,
    'schat, hoe laat is het??' mijn antwoord 'vast de zelfde tijd als die jij zelf op de klok hebt staan' :x

3. eef80

eef80 Niet meer actief

#23 eef80, 24 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2013

Ehh, ja helaas. Het is een leuke, vlotte, intelligente, spontane en lieve vent. Maar deze dingen....

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D Té komisch dit topic!!!

Ik zie wel een aantal herkenbare dingen terug komen - maar dan met name over mijn vader - hij was zo'n man die totaal niet zonder een vrouw kon. Tot op de jaren '80 aan toe wist hij niet hoe hij lekkere koffie moest zetten; wanneer mijn moeder geen koffie zette, trok hij zijn jas aan en ging hij naar het koffiehuis. Ook de aangeleerde setjes kleding had mijn moeder voor hem uitgedokterd.

Ik moet er wel om lachen :cool: Dat van die macaroni las ik net voor aan VL. Hij zei dat dat hem ook had kunnen overkomen. Ik hoop het niet voor hem, want ik zou hem de eerst komende 40 jaar uit blijven lachen!

I believe i have a guy wíth a brain. Oké, het blijft een man dus schoonheidsfoutjes zitten in het standaardontwerp, maar ik ben ervan overtuigd dat deze vent niet het stereotype kerel is. Bewijsstuk 1. hij kan goed boodschappen doen! En voor de rest weet hij mij regelmatig nog te verbazen :cool:

Oh en als ik wil weten hoe laat het is; dan roep ik gewoon: IK GA ZO EENS NAAR BED *overdreven gegaap*, want dan voelt hij zich verplicht om mee te gaan en dan kijkt hij op vanuit zijn spelletje en zegt hij mopperend: maar het is pas *insert-tijdstip* :( :D

5. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Zooooooo herkenbaar dit!!

Een man is iemand die alles weet te liggen, maar nooit iets kan vinden.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63

Wji ook maar als ik de was nog niet heb opgeruimd ( lees ik verzamel sokken tot ik ze bundel) krijg ik kommontaar dat ik ZIJN sokken draag, simpelweg omdat ik nog 4 paar paardrijsokken heb ( Lengte kniekousen) ehh juist die draag ik ook echt met 30 graden

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zal dit man-eigen zijn? :D hahaha

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Schaaaaaaaaaaaaaaaattttttt???????????
    Ja?
    Waar staat de boter?
    Middelste plank, naast de mosterd, recht voor je.
    Waar dan, ik zie m niet?
    ....Staat op....Gaat richting keuken.....

Oh laat maar, ik zie m al!

OMFG!!!!!!

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Haha, heerlijk die logica!!
    Ik ben hier de grote ronmelkont dus als lief iets kwijt is komt dat meestal ook door mij :D

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

ooh wat erg... ik herken het heel erg!!
    in mezelf.. "schat waar zijn mijn sleutels?"
    " Schat waar is mn tas?"
    " ah toe schat help nou even zoeken ik moet weg!"

Grinnik

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Haha dit is zoooooo herkenbaar! Gelukkig hoef ik geen zorgen te maken met mijn vriend om kleding voor zowel hem als de kinderen daar is hij puntje precies in. Maar bovenstaande heeft hij wel last van :p

12. eef80

eef80 Niet meer actief

whahahaha! Zo gaat dat hier idd ook!

Schat, waar staat...??
    Voor je neus, rechts op de plank
    Nee hoor, écht niet, het staat er niet! Het is weg!
    Neeeeeeheeee,,,kijk nou goed!!!
    Neeee, écht niet!
    *#%$$ Moet ik dan ook alles doen!!! *staat op*

O,,,laat maar... Het ligt er toch *kijkt blij alsof hij een goudstaaf heeft gevonden* Maar het lag meer naar het midden dan naar rechts..

*#*\!

13. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Muhahaha lig n n stuip!!!!

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha dat macaroni-verhaal, ge-wel-dig :D

Hier kan ML gelukkig wel zelf koken en z'n kleding uitzoeken e.d. Maar herken wel de vraag waar iets ligt.. Dat gaat hier alleen altijd zo (met spullen die HIJ als laatste heeft gehad):

"Schat, waar heb JIJ *willekeurig item* gelaten?"

Waarop de standaard discussie volgt dat ik dat niet gehad heb en dat hij beter kan vragen of ik weet waar dat ligt.. Dat weet ik meestal wel en dat wil ik ook best vertellen, mits hij niet de vraag op die manier stelt als hij zelf iets niet weet te vinden :p

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ben ik overigens blij dat mijn partner 3 à 4 jaar alleen heeft gewoond. En daarvoor ook al een aantal jaar op kamers had gezeten.

Die kan dus aardig zijn plan trekken. Zowel qua koken als qua huishouden als qua kleding.
    En hij vindt dingen nog es beter terug dan ikzelf:) ... Hier ben IK het die hem vraagt "Schat, heb je dit of dat gezien?" :D ... Hij is namelijk nogal meester in te goed opruimen. Terwijl ik dan weer meester ben in het chaotische, maar wel onthouden waar ik mijn spullen drop (maar als hij die dan verlegt ...).

Ik krijg wel te horen dat mijn eten lekkerder en kruidiger is dan dat van hem, maar bepaalde zaken kan hij echt wel véél beter dan mij klaarmaken.

Qua kleding stuur ik hem overigens alleen bij als we naar mijn ouders gaan. Voor de rest doet ie zijn zin (al heb ik hem wel es gemeld nadat ie al jaren alleen effen zwarte t-shirts droeg dat ik die beu gezien was en dan heeft hij dezelfde t-shirt in 3 andere effen kleuren gekocht, ik zie nog altijd meestal zwart, maar af en toe een dag een kleurtje dus).
    In een short mag ie sowieso niet gaan werken, want hij moet een lange broek aan op zijn werk. En hij heeft alleen maar shorts die tot over zijn knie komen en die effen van kleur zijn.

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    's Ochtends moet ik overigens mijn plan maar trekken met mijn spullen terug te vinden, want meneer is altijd al weg nog voor ik opsta.
    Af en toe mis ik dan mijn bus bijna doordat ik weer es iets niet vind, maar tja ...
    Of vertrek ik zonder paraplu terwijl het gaat regenen of iets dergelijks, maar heeft meneer dat ding weer es verlegd en vind ik het met geen mogelijkheid. Kleding steekt gewoon in de kast en we hebben elk onze eigen kast :).

17. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    mijn man koopt setjes kleding en dat onthoudt hij...
    Onze dochter doet ie altijd een jurk aan. Bolero's hangen bij de jurkjes en hij is nog wel zo snugger om er dan een maillot bij te zoeken met dezelfde kleur (die ergens in het jurkje terugkomt) of gewoon wit. Kleding die te klein is, ligt niet in zijn bereik.

ik ben hier juist de chaoot en ben altijd alles kwijt....

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.794
    113
    Of het hele idee van een romper aan doen, of na t verschonen een romper dicht doen. In dit weer niet zo erg, maar zijn leercurve lag in de herfst. Heb ik nieuwe kleertjes voor dochterlief gekocht, op de groei, krijgt hij een truitje door zijn eigen onhandigheid niet aan, is het uiteraard te klein. en een maillootje, ach het is een kunst.

Als hij vraagt waar iets ligt, en ik noem de plaats, roept hij vaak binnen een tel terug "nee hoor"! Heeft nauwelijks gekeken...

Als hij de keuken opruimt, kan je er vergif op innemen dat er nog een vuile pan op t gas staat die hij met zijn grootste bambi-ogen echt niet gezien had...

19. juf85

juf85 Niet meer actief

Hahaha

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Herkenbaar!

Dat macaroni verhaal whahaha gelukkig kan mijn vriend enigszins nog koken ;) :cool:

Kleren uitzoeken hahaha herkenbaar: hou mijn hart vast als hij mijn dochter dadelijk alleen moet aankleden
    Hij heeft mijn zoon een keer een auto thema aangegeven. Donkerblauwe romper met lange mouw vol met kleine autos en daarover een shirt met korte mouw mrt nog meer kleine auto's ;)

Sindsdien leg ik ook kleren klaar

Voor zichzelf stuur ik alleen als we ergens heen gaan

En met het zoeken net zo...schat waar liggen mijn sleutels ik: geen idee ! Heb je al in je broek gekeken?hij : weet zeker dat ze daar niet liggen. Ik: kijk nou maar... En jaaa hoor.
    Of er staat iets meer naar rechts terwijl ik zei dat het in hdt midden stond :cool:

Deel Deze Pagina